萌 當前離線
虹原いんく
進階會員
TOP
cubxhk78 當前離線
中級會員
依家ITX係貴左好多..以前3,4百有H61 ITX,依家淘都有3百H81 ITX,呢代冇平板 萌 發表於 2016-6-28 19:15
eddychoy04 當前離線
個heatsink...返咗去十幾年前咁 dg4602 發表於 2016-6-28 11:16
vvdee 當前離線
Database
Banned
計下都會好過買機仔,咩5557u! vvdee 發表於 2016-6-29 06:48
wgpoon 當前離線
soho888 當前離線
kawa_bank 當前離線
回覆 cubxhk78 淘寶果d貨,省電版i7 vvdee 發表於 2016-7-1 21:12