LIGHT BAR KIT黎
不過回番樓主,就算你WHATSAPP SEND黎,EPC開POST都係毒我唔到,SOR ...
541023 發表於 2015-3-2 19:40

oh~好無恥啊佢

BTW, 我成日都唔明PCIE 果D MSG UP乜春, 可否教教我

1* PCIe x16_4 與 M.2 x4 共用頻寬。 M.2 插槽受佔用時,PCIe x16_4 槽將停用。
2* PCIe x16_4 與 M.2 x4 共用頻寬。 M.2 插槽受佔用時,PCIe x16_4 槽將停用。PCIe x16_3 插槽僅支援 x8 裝置。
3* PCIe x16_2、PCIe x1_1 和 USB3_E56 接頭共用相同頻寬。 預設狀態下,PCIe x16_2 插槽和 PCIe x1_1 插槽會自動以 x1 模式運作,並啟用 USB3_E56,以達到資源最佳化。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 13# 541023


    ic

TOP

回覆 9# 541023


  開心share瑞士糖

TOP

TOP

本帖最後由 Maze 於 2015-3-2 22:56 編輯

lag double post.

btw. 呢把扇真係只可以裝在DP上??? 定係其實咩RAM都得因為佢係扣住在RAM扣到?

TOP

回覆 16# Maze


我pack ram有送埋,不過唔想裝

TOP

回覆 17# Maze


佢係扣係ram槽到,唔高過dominator 既應該都裝到

TOP

我都想加下野
但星期日去韓國玩一星期
月尾去日本玩幾日,開支大左,都係唔好攪咁多

請停止放毒:dr ...
Maze 發表於 2015-3-2 19:01



EPC米皇

TOP