外行人先會僅睇外表  

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

暗黃...............

TOP

唔理黑貓白貓,總之OverClock到就係好貓...

小平同志既道理你都唔明白???

TOP

...粉紅色

TOP

原帖由 mbk1984 於 2009-6-25 21:55 發表
我覺得泥黃色好核突, 一定唔會買 !! 你地呢


白色
放耐咗會變黃

TOP

鴨屎黃既版

TOP

全部都講緊ASUS 既high end 野,

不過我都好討厭牙石D板

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Asus 屎色版.....

TOP