ferrarai 當前離線
中級會員
原帖由 燒賣` 於 2009-3-8 02:07 發表 4核我用唔哂吧-.- 又冇人放q6600
TOP
parnhk 當前離線
賓尼._. 當前離線
售ASUS P6T主機板
Banned
原帖由 賓尼._. 於 2009-3-8 12:13 發表 E8400 同 Q6600 係灣仔的一D shop都有
燒賣` 當前離線
wong8632 當前離線
timothyhkg 當前離線
進階會員
ianlau 當前離線