原帖由 燒賣` 於 2009-3-8 02:07 發表

4核我用唔哂吧-.-
又冇人放q6600

今仲買Q6600!:funk: 都不如E5200了反正你話用唔哂!

TOP

不如買E8500

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 賓尼._. 於 2009-3-8 12:13 發表
E8400 同 Q6600 係灣仔的一D shop都有

咩價位!先!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

正都可能仲有

TOP

我有粒

TOP