回覆 180# hobt4213

我唔想笑你但你講既野真係好好笑
要數core 既, 1000 系MSDT 最高8核, 再上係TR, 直至3000 系有MSDR 16 核, 呢D 唔係進步?
要數freq 既, 1000 系突破4Ghz 都難, 去到依家5000 系可以衝過5Ghz, 呢D 唔係進步?
要數ipc 既, 以下條link 解釋一切
https://www.techspot.com/article/2143-ryzen-5000-ipc-performance/

當一粒6 核既5600X 已經接近對家8核i7 表現, 咁有乜唔好意思focus 高階?

TOP

回覆 181# marcochl


    多謝CHING 咁詳盡分析, 只係想講同以前相對喺中低階市場無咁進取, 咁唔係同INTEL 一樣睇住對家黎食?

TOP

回覆 182# hobt4213

咁你咪用你既錢去投票lor
佢以前既所謂進取只係因為佢性能不濟
呢個世界冇爛產品, 只有爛pricing, price 得岩既就係好野

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 183# marcochl


    本身用緊R5 1600, 想升級嘅話, 買翻差唔多價錢(USD200) 嘅U, 好似無太大分別...

TOP

回覆 184# CKmk2

核顯面積都幾大
正常都唔想賣咁多 desktop APU

Desktop 低階需求不大 , 低性能不如用 notebook

火牛 + 散熱 + 顯卡炒價
比較低階的 gaming desktop 可能重貴過 notebook

TOP

回覆 185# hobt4213

換粒3600 點睇?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 187# marcochl

  等出年zen4睇下會唔會更新R5先   1600都仲行得走得, 只係無得升win11

TOP

回覆 189# hobt4213

要換板呢仲有, 到時咪仲貴

TOP