8GB真係唔夠用

btw,坐左幾耐

TOP

頭先用openshot剪片,只係Cut長cut短,無咩effecr,食晒我i5 6400,但ram 用7成都唔夠,我只係8gb ram

TOP

回覆  killuer_edwin


    我平時用極都唔見爆。。
普通上下網先50%
打機先70-80%

睇黎大家都身懷爆ram ...
GetA_Life 發表於 2017-7-19 23:55


我做文書野都上10GB,寫文要開好多word, excel, pdf
然後上網搵資料,chrome又一堆tab
今時今日認真做野都好易爆8GB

TOP

8GB真文書機夠用啦...
利申自家3部desktop都32GB

TOP

8GB 純文書是夠的..... 不過給多4百買多d ram 會比較好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 142# FabreKC

有啲軟件質量比較好, 當然如果要整體快, 加上市價, 16GB可能係好做法. 不過, SONY只係用8GB共享加1GB慢區, 問題應該唔大.

TOP

16GB當然好D,但8GB應該夠

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 GetA_Life 於 2017-7-20 20:01 編輯

回覆 146# myricky

Idk, 不過我開住Steam同epc都只係用緊2.16GB (熜左chrome就1.75G)
OS係Win7 64-bit

唔知係咪而家D人部機零捨多垃圾?

TOP