tsoi923 當前離線
中級會員
我仲用緊32bit OS,多過4GB都用唔著添! diy-apprentice 發表於 2017-7-19 11:47
TOP
勁爆小朋友 當前離線
進階會員
Wing6456 當前離線
但4GB都用唔哂 某OS 32bit 最多3.25GB tsoi923 發表於 2017-7-19 11:57
這個問題很像之前2GB和4GB之爭 十年前砌機32BIT時代, 我就係砌DDR2 4GB, 因為個時都算平, 雖然 ... Wing6456 發表於 2017-7-19 12:09
wyhui5124 當前離線
jchie 當前離線
ikenlo 當前離線
子浩仔 當前離線
1112311123 當前離線
Banned