s123es12 當前離線
初級會員
TOP
Jim128 當前離線
進階會員
壞人邊到都有 係多定少者 doggiestyle 發表於 2019-5-7 01:50
doggiestyle 當前離線
說得對,只因之前曾聽聞那2大平台的二手情況較混亂⋯⋯ Jim128 發表於 2019-5-7 10:53
以前冇咁多人買賣二手 賣既都係當環保 賣到當賺到 宜家就~~~~HUM ,人多口雜囉 ... doggiestyle 發表於 2019-5-7 11:20
ckh0602 當前離線
中級會員
肥花係咁架啦,好似宜家有人放大量vega 64礦卡,平就平啦,不過真係好似好大伏 ... goget123 發表於 2019-5-6 20:46
lamandlam 當前離線
其實買二手都有高低風險,mon,底板等等我就會去例如:新高登嗰啲,通常有問題都會換俾你,網上真係盡量小心啲 ... kuen1002 發表於 2019-5-6 20:42
winsel 當前離線
樓主請開名,為免其他師兄弟受害 我係隔離區都中過招,好彩無壞,只係少左10條電源線,局住去配番 ... winsel 發表於 2019-5-7 16:30
lunlunman 當前離線
我呢兩日係對面二手網買左隻MON 買返來開到就出左街, 今日放假一用耐少少發覺隻mon有問題 一開耐左畫面就會 ... ckh0602 發表於 2019-5-5 23:17