都係買一手最安全 一係等新野 一係降低錢買沒咁好既一手

TOP

壞人邊到都有
係多定少者
doggiestyle 發表於 2019-5-7 01:50


說得對,只因之前曾聽聞那2大平台的二手情況較混亂⋯⋯

TOP

說得對,只因之前曾聽聞那2大平台的二手情況較混亂⋯⋯
Jim128 發表於 2019-5-7 10:53



以前冇咁多人買賣二手
賣既都係當環保
賣到當賺到
宜家就~~~~HUM ,人多口雜囉

TOP

以前冇咁多人買賣二手
賣既都係當環保
賣到當賺到
宜家就~~~~HUM ,人多口雜囉 ...
doggiestyle 發表於 2019-5-7 11:20


深表贊同!

TOP

本帖最後由 ckh0602 於 2019-5-7 18:23 編輯
肥花係咁架啦,好似宜家有人放大量vega 64礦卡,平就平啦,不過真係好似好大伏 ...
goget123 發表於 2019-5-6 20:46

保障自身安全, 全面del post thanks

TOP

其實買二手都有高低風險,mon,底板等等我就會去例如:新高登嗰啲,通常有問題都會換俾你,網上真係盡量小心啲 ...
kuen1002 發表於 2019-5-6 20:42


新高登有個肥仔,在肥花賣壞底板,我都領左野。後來見佢原來在新高登賣2手野。

TOP

樓主請開名,為免其他師兄弟受害
我係隔離區都中過招,好彩無壞,只係少左10條電源線,局住去配番

TOP

呢度有A爺又有茄菲同andy 好少有人敢玩野

TOP

本帖最後由 ckh0602 於 2019-5-7 18:23 編輯
樓主請開名,為免其他師兄弟受害
我係隔離區都中過招,好彩無壞,只係少左10條電源線,局住去配番 ...
winsel 發表於 2019-5-7 16:30

保障自身安全, 全面del post thanks

TOP

我呢兩日係對面二手網買左隻MON
買返來開到就出左街, 今日放假一用耐少少發覺隻mon有問題
一開耐左畫面就會 ...
ckh0602 發表於 2019-5-5 23:17


無論邊到買2手野都係要先試後比錢, 除非一百幾十蚊既野就冇所謂, 你仲買成千二蚊野,
唔係既話, 交收之後, 佢可以賴你好多野, 話你拎返去果時撞過跌過, 咩野藉口都可以UP得出,
而且你可以先試探話需要試先買, 睇下佢既反應, 如佢諸多藉口呢樣果樣,
其實都大約古到乜事, 我玩2手野咁耐都係咁, 未試過領野...

TOP