原帖由 redhothits 於 2008-2-6 09:38 發表
部機已經打極都打唔爛, 仲黎gn arm

地球三大聯真係冇運行

別忘記「聖三一」小強們
雖然剎那Vs尼娜會引發鮮血之結末

TOP

原帖由 Kuso 於 2008-2-6 11:00 發表

第十五集咪用過

唔係靠kyrios果個既咩

TOP

就來過100LU......加油熱烈討論破一百啦~

TOP

原帖由 ClintonLuether 於 2008-2-6 14:35 發表

別忘記「聖三一」小強們
雖然剎那Vs尼娜會引發鮮血之結末


片頭佢地高達vs高達, 三大聯盟可以鬆口氣....................

TOP

原帖由 redhothits 於 2008-2-6 22:26 發表


片頭佢地高達vs高達, 三大聯盟可以鬆口氣....................

但三大聯盟可能要付出高昂代價才能鬆口氣.......(包括Overflags近乎全滅、超兵死亡、名將陣亡、軍事設施大破等......)
托勒密眾Vs聖三一的情節說不定要留待Season Two才能收看...... (那麼剎那和尼娜豈不是不能......? )

TOP

原帖由 tsubikiddo 於 2008-2-6 09:23 發表

從gp03d > meteor unit >gn arms
整d新野出黎好唔好


還有gundam dx那台...

TOP

原帖由 fishmeat01 於 2008-2-4 07:18 AM 發表

天生我才必有用
仕途失意...
....


最廢個位 最多女

TOP

原帖由 zev1992 於 2008-2-7 00:44 發表


還有gundam dx那台...

總之就"唉"啦

TOP

原帖由 ClintonLuether 於 2008-2-6 22:59 發表

但三大聯盟可能要付出高昂代價才能鬆口氣.......(包括Overflags近乎全滅、超兵死亡、名將陣亡、軍事設施大破等......)
托勒密眾Vs聖三一的情節說不定要留待Season Two才能收看...... (那麼剎那和尼娜豈不是不能......? )


overflags冇全滅, 死咗幾個啫.
不過之前盟軍大損失+連軍事基地被破, 真係傷上加傷

最慘係教授被殺, 少少線索都冇埋

TOP

原帖由 redhothits 於 2008-2-7 12:13 發表


overflags冇全滅, 死咗幾個啫.
不過之前盟軍大損失+連軍事基地被破, 真係傷上加傷

最慘係教授被殺, 少少線索都冇埋

呢個可以放心,睇死佢d資料遲d會浮上水

TOP