dickxdv 當前離線
由Lenovo S9 升級到 X200LE!
長老會員
原帖由 ~Mac迷~ 於 2008-2-2 22:48 發表 sunrise一早已經終結左勇者project,最後一個就係GGG Final
TOP
tsubikiddo 當前離線
中級會員
原帖由 eh 於 2008-2-2 23:09 發表 教授推理到1 d就
原帖由 eh 於 2008-2-2 23:13 發表 佢加埋1號機既gn drive bor
Jim_Jim 當前離線
FLY ME TO THE MOON
進階會員
原帖由 tsubikiddo 於 2008-2-2 23:14 發表 放心,佢推理唔到既部份係遲d劇情都會唔知點解咁寫左落一d書簿裡面 跟住又會被人搵到
zev1992 當前離線
原帖由 tsubikiddo 於 2008-2-2 23:16 發表 兩個drive一定會快少少既 dual core 都快過 single core喇,係咪
zgmfx12a 當前離線
傻子那-F-Exia
特級會員
原帖由 FW3152 於 2008-2-2 22:10 發表 15我都未睇,而家HD 00真係出得慢
~Mac迷~ 當前離線
重新做人
原帖由 zgmfx12a 於 2008-2-2 23:22 發表 16 have 720p mkv
stepmic 當前離線
原帖由 zev1992 於 2008-2-2 11:20 PM 發表 那何止快一點點啊...orz 幾乎是連結完就即開炮... 絕望先生那根要170秒啊 連維持時間也是比較長...
eh 當前離線
原帖由 stepmic 於 2/2/2008 23:35 發表 相比之下 virtue完全係廢鐵肥仔 叉又唔夠人快, 維持時間又唔夠人地長, 運動性又差(唔計爆甲)
redhothits 當前離線