原帖由 ~Mac迷~ 於 2008-2-2 22:48 發表

sunrise一早已經終結左勇者project,最後一個就係GGG Final


係LO...冇左邪惡的勇者王睇..

UNION 博士禁就...

TOP

原帖由 eh 於 2008-2-2 23:09 發表

教授推理到1 d就

放心,佢推理唔到既部份係遲d劇情都會唔知點解咁寫左落一d書簿裡面
跟住又會被人搵到

TOP

原帖由 eh 於 2008-2-2 23:13 發表

佢加埋1號機既gn drive bor

兩個drive一定會快少少既
dual core 都快過 single core喇,係咪

TOP

原帖由 tsubikiddo 於 2008-2-2 23:14 發表

放心,佢推理唔到既部份係遲d劇情都會唔知點解咁寫左落一d書簿裡面
跟住又會被人搵到


當秘密再次被人推測到果陣,三小强又會毁屍減蹟,干手淨腳

TOP

原帖由 tsubikiddo 於 2008-2-2 23:16 發表

兩個drive一定會快少少既
dual core 都快過 single core喇,係咪


那何止快一點點啊...orz

幾乎是連結完就即開炮...

絕望先生那根要170秒啊

連維持時間也是比較長...

TOP

原帖由 FW3152 於 2008-2-2 22:10 發表
15我都未睇,而家HD 00真係出得慢


16 have 720p mkv

TOP

原帖由 zgmfx12a 於 2008-2-2 23:22 發表


16 have 720p mkv

由於之前5vE事件,17話開始未必有或者質素下降

TOP

原帖由 zev1992 於 2008-2-2 11:20 PM 發表


那何止快一點點啊...orz

幾乎是連結完就即開炮...

絕望先生那根要170秒啊

連維持時間也是比較長...



相比之下

virtue完全係廢鐵肥仔

叉又唔夠人快, 維持時間又唔夠人地長, 運動性又差(唔計爆甲)

TOP

原帖由 stepmic 於 2/2/2008 23:35 發表



相比之下

virtue完全係廢鐵肥仔

叉又唔夠人快, 維持時間又唔夠人地長, 運動性又差(唔計爆甲)

機3個gn drive強咁多
睇佢最大既gn粒子散播就知la

TOP

原帖由 tsubikiddo 於 2008-2-2 23:14 發表

放心,佢推理唔到既部份係遲d劇情都會唔知點解咁寫左落一d書簿裡面
跟住又會被人搵到


俾人直擊, 應該冇野留低
而且, 之前俾人警告知得太多, 可能俾人刪除所有資料

TOP