近排係咁搵 union 開刀, 因為佢係之前冇點打過, 一件都冇死到 ?

TOP

原帖由 Steven Leong 於 2008-2-2 22:11 發表

尤其係博士

當佢話GN driver 要在木星製造

令我諗起勇者王


木星
MASTER原種

想看勇者王的新片

TOP

原帖由 dickxdv 於 2008-2-2 22:45 發表


木星
MASTER原種

想看勇者王的新片

sunrise一早已經終結左勇者project,最後一個就係GGG Final

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

剎那係唔係真係同皇女
佢咁大反應既

[ 本帖最後由 eh 於 2008-2-2 23:10 編輯 ]

TOP

原帖由 dickxdv 於 2008-2-2 22:45 發表


木星
MASTER原種

想看勇者王的新片


我突然之間覺CB的創始人消除戰爭目的是以高達千減所有武器,
再控制世界能源同經濟

TOP

原帖由 Jim_Jim 於 2/2/2008 23:06 發表


我突然之間覺CB的創始人消除戰爭目的是以高達千減所有武器,
再控制世界能源同經濟

教授推理到1 d就

TOP

果然3號機的GN drive超强啊...

威力比絕望先生那根强

填充時間也短很多...

TOP

原帖由 Steven Leong 於 2008-2-2 22:11 發表

尤其係博士

當佢話GN driver 要在木星製造

令我諗起勇者王

我想到了 nadesico

TOP

原帖由 zev1992 於 2/2/2008 23:12 發表
果然3號機的GN drive超强啊...

威力比絕望先生那根强

填充時間也短很多...

佢加埋1號機既gn drive bor

TOP