原帖由 ~Mac迷~ 於 2008-2-2 21:25 發表

集中討論,唔好開新,唔係版主又要做野
http://forum.hkepc.com/viewthread.php?tid=876930




今集

TOP

17隻rmvb有啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

睇完17了.. 一眾union 人好慘..

TOP

15我都未睇,而家HD 00真係出得慢

TOP

原帖由 kenmeng 於 2008-2-2 22:06 發表
睇完17了.. 一眾union 人好慘..

尤其係博士

當佢話GN driver 要在木星製造

令我諗起勇者王

TOP

原帖由 FW3152 於 2008-2-2 22:10 發表
15我都未睇,而家HD 00真係出得慢

我一集都未睇,得個儲字
shin姐姐話HD raw失蹤晒,得share有一個,但質素同之前差好多

TOP

原帖由 ~Mac迷~ 於 2008-2-2 22:12 發表

我一集都未睇,得個儲字
shin姐姐話HD raw失蹤晒,得share有一個,但質素同之前差好多

我係T3咋,用MBS

TOP

原帖由 FW3152 於 2008-2-2 22:13 發表

我係T3咋,用MBS

其實幾乎全世界都係MBS啦,除左1440*1080個raw

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP