原帖由 Jim_Jim 於 2008-1-27 23:50 發表


放廣域GN粒子果架女人機就好似eva張開光之翼
班監察員唔露面用d藝術品代替自己就好SEELE用no代替自己緊
而veda就等於三賢人

紅酒男 = 碇源堂
阿姆羅 = 冬月

TOP

原帖由 cloveky 於 2008-1-27 23:16 發表

點解唔直接整落隻艦...
如果隻艦冇GUNDAM駐守咪好危險


資金不足?

TOP

原帖由 XABI 於 27-1-2008 03:40 發表

佢個原理基本上無分別,只係多左防禦功能
http://zh.wikipedia.org/w/index. ... B&variant=zh-hk


差好多
複合功能的bit , 再加上使用米洛夫斯基粒子作為大型光束牆這等玩意......
唔係新自護做得黎.

當然
新自護同AE社的技術力無得直接比較.

TOP

原帖由 Jim_Jim 於 2008-1-27 23:50 發表


放廣域GN粒子果架女人機就好似eva張開光之翼
班監察員唔露面用d藝術品代替自己就好SEELE用no代替自己緊
而veda就等於三賢人

偽娘任務失敗信心喪失既樣十足十明日香
遲d可能失喪到連部機都開唔到(同步率不足? )

最後個結局會唔會同OVA一樣

TOP

原帖由 fishmeat01 於 28-1-2008 01:22 發表

偽娘任務失敗信心喪失既樣十足十明日香
遲d可能失喪到連部機都開唔到(同步率不足? )

最後個結局會唔會同OVA一樣


no~
七台機玩合體

TOP

原帖由 無敵世麟 於 2008-1-28 01:27 發表


no~
七台機玩合體

即係主角機未出

難道主角是沙慈

TOP

原帖由 fishmeat01 於 2008-1-28 01:39 發表

即係主角機未出

難道主角是沙慈

你忘了一開始的焦點啊

當然是王留美了

TOP

原帖由 joker913 於 2008-1-28 02:01 發表

你忘了一開始的焦點啊

當然是王留美了

可能佢係gundam自動駕駛系統既源頭

即係dummy插頭

TOP

真嗣 就是 小剎那 了 (沒有誤

TOP

原帖由 tsubikiddo 於 2008-1-28 02:49 發表
真嗣 就是 小剎那 了 (沒有誤

nono...
小剎那似零
唔聲唔聲
無命令真係理你都傻
同埋果種唔出聲又要望住人既冷漠眼神...

沙慈先係真嗣
軟柔
人地叫佢做乜就做乜

[ 本帖最後由 fishmeat01 於 2008-1-28 03:08 編輯 ]

TOP