joker913 當前離線
愛喵之人
中級會員
原帖由 Jim_Jim 於 2008-1-27 23:50 發表 放廣域GN粒子果架女人機就好似eva張開光之翼 班監察員唔露面用d藝術品代替自己就好SEELE用no代替自己緊 而veda就等於三賢人
TOP
zev1992 當前離線
原帖由 cloveky 於 2008-1-27 23:16 發表 點解唔直接整落隻艦... 如果隻艦冇GUNDAM駐守咪好危險
無敵世麟 當前離線
見獲打獲!! 你知我講咩架!! ... ...
原帖由 XABI 於 27-1-2008 03:40 發表 佢個原理基本上無分別,只係多左防禦功能 http://zh.wikipedia.org/w/index. ... B&variant=zh-hk
fishmeat01 當前離線
為風扇加油 為車胎打氣
原帖由 fishmeat01 於 28-1-2008 01:22 發表 偽娘任務失敗信心喪失既樣十足十明日香 遲d可能失喪到連部機都開唔到(同步率不足? ) 最後個結局會唔會同OVA一樣
原帖由 無敵世麟 於 2008-1-28 01:27 發表 no~ 七台機玩合體
原帖由 fishmeat01 於 2008-1-28 01:39 發表 即係主角機未出 難道主角是沙慈
原帖由 joker913 於 2008-1-28 02:01 發表 你忘了一開始的焦點啊 當然是王留美了
tsubikiddo 當前離線
原帖由 tsubikiddo 於 2008-1-28 02:49 發表 真嗣 就是 小剎那 了 (沒有誤