dickxdv 當前在線
由Lenovo S9 升級到 X200LE!
長老會員
原帖由 cnw1126 於 2008-1-27 16:16 發表 咁我知人革聯咩科術最落後了
TOP
Van仔 當前離線
Banned
stepmic 當前離線
進階會員
原帖由 Van仔 於 2008-1-27 04:39 PM 發表 心照啦
freebird 當前離線
hold_find 當前離線
原帖由 freebird 於 2008-1-27 17:48 發表 發左係個腦度丫媽 btw,超兵一號遲d係唔係同哈里路亞? 剎那同公主/宮釘
chitkan 當前離線
原帖由 freebird 於 2008-1-27 18:44 發表 笑左 ~~ 諗諗下佢地一齊咪要同時著住件衫? p.s.齊字點打?