sechui26 當前離線
進階會員
TOP
zev1992 當前離線
中級會員
eh 當前離線
特級會員
原帖由 zev1992 於 26/1/2008 23:41 發表 3號機GN粒子多得這麼誇張... 如果全拿來維持GN Field...-0-'''
NightKids 當前離線
原帖由 NightKids 於 27/1/2008 00:47 發表 睇睇下原來二哥部機又有浮炮,又有大劍,打機係咁咪玩晒
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
原帖由 cnw1126 於 2008-1-25 11:06 PM 發表 搞錯啦 這才是正解
IJ 當前離線
原帖由 sechui26 於 2008-1-27 00:55 發表 fang 獠牙算好少 得6發 比起過往浮游砲機體