回復 478# smoke_cheese

我都係得combo b...
之後發現左平板用兩隻食指係易玩過手機兩隻母指玩XD

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

回復 480# usei

新手卡都未練好, score match我pass了(打hard一直排第4)

TOP

回復  usei

新手卡都未練好, score match我pass了(打hard一直排第4)
bunch 發表於 2014-2-6 11:45


score match 打不到 EX 真是好辛苦
60000 萬幾分 不知要打幾多次 15LP

通常活動打日替 25LP 然後打 4 倍歌
輕鬆夠分

TOP

回復  usei

新手卡都未練好, score match我pass了(打hard一直排第4)
bunch 發表於 2014-2-6 11:45

但是就咁打歌都係一樣exp咁不如打活動
就算長年第四,計吓一日攞幾多分
有需要就用幾粒石
因為幾粒石換SR算好抵的
尤其是你咭唔強果陣

TOP

又如果抽咭,建議儲五十粒石等抽十一張包有SR活動(通常十五號或月尾有)

TOP

最後一hit冇反應呀!!

TOP

最後一hit冇反應呀!!
waiplusHK 發表於 2014-2-6 22:06

部機唔聽話又真係幾慘

TOP

回復  usei

新手卡都未練好, score match我pass了(打hard一直排第4)
bunch 發表於 2014-2-6 11:45

新手+1
慢慢打hard、自己目標一張SR

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 486# waiplusHK

我成日打打下果陣收到E-MAIL, 然後部機一LAG就冇左大半條血

TOP