台北動漫節其實就同香港動漫節差唔多,商業向,GAME呀手遊呀,角川東立個D...
撞都冇問題,因為同人唔會去個邊 ...
tuyylihk 發表於 2017-2-10 12:01


一時多到忘了FF29

FF 也沒跟CWT撞......... 不過coser 應該都幾開心, 兩星期都有event

TOP

果然都係角川先信得過
伊藤加奈惠講野,比AFL既卡啦OK大賽同田所梓夾擊
係後排係聽唔到佢講乜
10分鐘唔夠就派版,真相係木棉花講既複簽

TOP

果然都係角川先信得過
伊藤加奈惠講野,比AFL既卡啦OK大賽同田所梓夾擊
係後排係聽唔到佢講乜
10分鐘唔夠就 ...
XABI 發表於 2017-2-10 22:51


人地一早講左係複簽.

"角川先信得過"? 角川乜事?

TOP

本帖最後由 XABI 於 2017-2-10 23:14 編輯
人地一早講左係複簽.

"角川先信得過"? 角川乜事?
ronald 發表於 2017-2-10 23:06

地方細,音響差,時間短,發問時間都無,衰過舊年安野希世乃
成個event,派晒版20分鐘完
相信加奈惠係即日來回

TOP

地方細,音響差,時間短,發問時間都無,衰過舊年安野希世乃
成個event,派晒版20分鐘完
相信加奈惠係即 ...
XABI 發表於 2017-2-10 23:13


角川或木棉花又如何? 咪又係Aniplex主導.

TOP

角川或木棉花又如何? 咪又係Aniplex主導.
ronald 發表於 2017-2-10 23:17

舊年角川有插手點玩,主持姐姐都係角川
今年完全係aniplex wo

TOP

本帖最後由 find72 於 2017-2-11 20:11 編輯

c3 就到鈴華
幸運地r到張飛入場睇
而家就7點
春奈路拿同KOTOKO仲系大舞台唱緊
氣氛非常唔錯



鈴華個show
幸運地坐第二行


最後唱左首千本櫻
感動 正

TOP

SAO有3首, AW得一首
K姐和去年一樣唱番自己D歌.

春奈都要唱番自己D歌.

最後SxW

TOP

SAO有3首, AW得一首
K姐和去年一樣唱番自己D歌.

春奈都要唱番自己D歌.

最後SxW ...
ronald 發表於 2017-2-11 21:04


唱番自己D歌<< 不唱動畫的歌?

TOP

唱番自己D歌
0186 發表於 2017-2-11 23:18

唱左高校艦隊ED
btw係AFL擊掌會外面睇左足足10分鐘
算近距離接觸過luna
有幾個人擊左2-3次

仲有唱K比賽最好聽係主持小姐:o)

TOP