本帖最後由 yhs6261 於 2016-2-27 10:36 編輯
尋晚係黑到爆....
dom 發表於 2016-2-27 09:50


仲有1日23小時28分
加油

TOP

日日拆
只留下最強的
henrietta 發表於 2016-2-26 19:13


淨睇能力唔睇內在
你個糞提

TOP

冇人衝戰果?岩川呢邊成堆禿子,月尾要1日50場5-4(淨計入到boss的次數)先至勉强keep到前100的排名

TOP

無時間的表示玩唔起
不過而家唔衝有手機板應該仲大獲XD

TOP

冇人衝戰果?岩川呢邊成堆禿子,月尾要1日50場5-4(淨計入到boss的次數)先至勉强keep到前100的排名 ...
INGRAMLI 發表於 2016-2-27 17:45


佐伯的上次秋活撈船撈到500名左右,之後的一個星期每天20-30次5-4BOSS點,才保持在400多的位置,之後就不敢再衝戰果了

TOP

無時間的表示玩唔起
不過而家唔衝有手機板應該仲大獲XD
rfdingo 發表於 2016-2-27 06:05 PM


出了手機版BAN祭會更精彩吧
回味一下
史上最強橫鎮第一


北洋水師李鴻章大人


田中

TOP

原來EPC有人玩艦隊Collect

柱島 HQ100

TOP

E2 刷LM中......

TOP

原來EPC有人玩艦隊Collect

柱島 HQ100
kiyeah 發表於 2016-2-27 21:45


2015/11/19入GAME
有打傘大姐姐
普建除Z1,Z3全部齊

TOP

原來EPC有人玩艦隊Collect

柱島 HQ100
kiyeah 發表於 27-2-2016 09:45 PM


其實一路都有既 不過好似無開集中post
我未開post 前諗過開係PC Game 版定係呢邊
都係呢邊好d

TOP