本帖最後由 henrietta 於 2016-2-26 10:57 編輯
回覆  dfstan

臉黑起上來上咩都無用,我一隊用大武金剛羅馬雙鷹,二隊麥姐阿武熊大北時雨初霜,上雙支援 ...
frank20 發表於 2016-2-26 10:35

賭出麥姐了~~
可惜賭不到大武
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 270# dfstan

如果無估錯今次春活有可能出Iwoa,不論要撈/過活動獎勵,有戰艦做獎品的活動多數都會幾惡打,所以要做足準備接Iwoa回家(我係戰艦空母控)

TOP

回覆  dfstan

如果無估錯今次春活有可能出Iwoa,不論要撈/過活動獎勵,有戰艦做獎品的活動多數都會幾惡打 ...
frank20 發表於 2016-2-26 11:05

已經回到15萬資源1600桶

今次活動實在冇乜消耗,我差d想直接打埋5-5...

TOP

回覆 271# henrietta

恭喜~
話說都市傳聞活動期間大造,中獎機率會好D

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  henrietta

恭喜~
話說都市傳聞活動期間大造,中獎機率會好D
frank20 發表於 2016-2-26 11:07

Z1剛入手......

TOP

回覆 271# henrietta

恭喜,感覺活動完成後慶祝賭大建成功率比較高,之前連賭7發出了大鳳

TOP

回覆 272# frank20

同是戰艦控活動難打不是問題,大不了降低難度撈船,只希望不要刷新自己撈船的記錄

TOP

你自己要玩高難度不上大北,還想怪艦娘智商?
我斬殺上摩耶是為了愛,上島風只是剛好霞用了在支援  ...
dfstan 發表於 2016-2-26 09:41



日戰反航戰1隊就打完,唔怪智商可以怪咩

TOP

Z1剛入手......
henrietta 發表於 2016-2-26 11:16



    機會黎啦

TOP