我反而覺得重巡仲好過戰艦
戰艦夜戰有debuff
如果一定要上戰艦就Bismarck ...
yhs6261 發表於 2016-2-25 09:17

非提無Bismarck .........
下次用布丁換小天使試下

TOP

非提無Bismarck .........
下次用布丁換小天使試下
henrietta 發表於 2016-2-25 09:22


我既惗法係水打日戰由第一隊黎打就夠,第二隊負責開場雷擊同努力進夜戰時唔好大破
你知道日戰到第二隊時對面可以留落黎既,唔理你戰艦定重巡都係車中就可以中大破

TOP

E3 丙 1 隊 2 隊...

1隊 CVL 兩隻
艦戰 : 零式 52 + 烈風 / 紫電改二 ( 我唔夠烈風)
其他位全塞艦攻

B ...
dom 發表於 2016-2-25 03:02



    E3 丙 1 隊 2 隊...

1隊 CVL 兩隻
艦戰 : 零式 52 + 烈風 / 紫電改二 ( 我唔夠烈風)
其他位全塞艦攻

由於你先天性火力不足,都係落番彩雲....
制空我覺得你試下再少d,落到得100左右 睇下經過空襲點時頂唔頂到
因為
最終形態 對面都無惡貓,多d 艦攻好過(鋁有多做前提,可以燒4-5百1場架)
重巡棲姫(E)*30、戦艦棲姫、戦艦ル級flagship、軽巡ツ級、駆逐イ級、駆逐イ級



BB 戰艦 :
四傻 356 X2 對空電探 + 零式水偵
35級肉奧再改滿,你放演習旗艦兩日都差唔多夠數啦......

重巡棲姫 装甲 158 開幕先制雷撃を行う 丙作戦(最終形態)でのステータス
金剛級仲要未改2非常吃力,你如果日戰試過打到1下過60(連擊就起頭50 x2) 都仲可以唔用長陸一戰既....


CA 重巡 :
烏海/Atago
20.3 X2  + O2 魚雷 + 零式水偵
重巡除左特定高運,請裝 2砲 1水偵 + 夜戰裝/加火力物體, CI中砲雷混合主要低演出用



CL  輕巡
15.5 X2 + O2 魚雷
同上,要CI 高運請用 全雷,否則就2砲+偵/夜戰裝
雷巡覺得自己運唔錯 請用2雷1甲標,運差就 2砲 1甲標

夜戰火力係會自然計哂 雷裝同火力,即0使你無魚雷

DD
10cm 高角砲 + 雙魚雷 /
Poi 12.7 連裝B 改2 + 雙魚雷
同上,運高全魚雷 運低 2砲+水探/夜戰裝

*運30 都唔易發動,想發就放旗艦位 會易出少少


無桶了, 你都見到得一個 SOSAD
講左留水桶,點用盡入渠時間(雖然好難忍XD


1隊全隊請刷閃
道中打王完全睇一隊食飯
2隊最好落雷巡,落2雷巡 係新玩家減難度既最有效方法
開場 易打因數 1)輕母x2 洗地 2)支援艦隊 3) 雷巡x2 (阿武熊改2 是第3隻)
仆中幾隻細船 對面得番半隊,爽?
*只有 1 & 3 最易仆中, 支援艦隊彷似啦啦隊

TOP

E3 丙 1 隊 2 隊...

1隊 CVL 兩隻
艦戰 : 零式 52 + 烈風 / 紫電改二 ( 我唔夠烈風)
其他位全塞艦 ...
rfdingo 發表於 2016-2-25 09:28


航空支援清DD其實都唔錯架

TOP

你肯貼出黎就好啦

水打既重點係第一隊全大船,基本唔係4戰2輕空就係3戰2輕空再加多分丸/摩耶改二
第二隊 ...
yhs6261 發表於 2016-2-25 08:58



    http://wikiwiki.jp/kancolle/?%C0 ... 4%A4%C6#NightBattle
連撃(2回攻撃)         駆逐艦が行える唯一の2回攻撃
印象中dd無得 砲砲雷 博兩招咁著數

TOP

阿dom 不如試下 用公式1991 賭幾粒穿甲彈好過戰艦上電探...
戰艦最好都係 主主偵穿

TOP

連撃(2回攻撃)         駆逐艦が行える唯一の2回攻撃
印象中dd無得 砲砲雷 博兩招咁著數  ...
rfdingo 發表於 2016-2-25 09:32

炮炮雷係炮雷混合CI或單次攻擊...

TOP

有2個應該唔算個個人都知而幾實用的小知識:
1.大和級既適重砲係41砲唔係46砲
2.只有無印203同203(3號)砲有 ...
yhs6261 發表於 2016-2-25 09:20


46無罰仲想點XD (我係46+38改
http://bbs.ngacn.cc/read.php?tid=8453375
戰艦適型砲命中測試結果簡明表:

這裡計劃發起人把砲種的影響分成了四種類:
一、適型砲(フィット)
二、無影響(バニラ)
三、小量過重(過積載(小))
四、大量過重(過積載(大))



非提無Bismarck .........
下次用布丁換小天使試下
henrietta 發表於 2016-2-25 09:22



要玩榛名 就落CI 裝(有點囉黎搞,雖然我有時會做
落榛名不如落麥子(裝同上,但夜戰有得厄 雷數
但其實事但搵隻 大路重巡就replace到以上
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

阿dom 不如試下 用公式1991 賭幾粒穿甲彈好過戰艦上電探...
戰艦最好都係 主主偵穿 ...
紫河馬 發表於 2016-2-25 09:40



    如果單純想推火力數,又整唔到 穿甲彈
不如3砲1偵XD 反正都用到 弾着観測射撃(日戰)

TOP

炮炮雷係炮雷混合CI或單次攻擊...
tuyylihk 發表於 2016-2-25 09:43



    我知呀,呢個組合我無用過咁滯....又要博 但又係CI入面最少加成

TOP