henrietta 當前離線
進階會員
我反而覺得重巡仲好過戰艦 戰艦夜戰有debuff 如果一定要上戰艦就Bismarck ... yhs6261 發表於 2016-2-25 09:17
TOP
yhs6261 當前離線
中級會員
非提無Bismarck ......... 下次用布丁換小天使試下 henrietta 發表於 2016-2-25 09:22
rfdingo 當前離線
E3 丙 1 隊 2 隊... 1隊 CVL 兩隻 艦戰 : 零式 52 + 烈風 / 紫電改二 ( 我唔夠烈風) 其他位全塞艦攻 B ... dom 發表於 2016-2-25 03:02
E3 丙 1 隊 2 隊... 1隊 CVL 兩隻 艦戰 : 零式 52 + 烈風 / 紫電改二 ( 我唔夠烈風) 其他位全塞艦 ... rfdingo 發表於 2016-2-25 09:28
你肯貼出黎就好啦 水打既重點係第一隊全大船,基本唔係4戰2輕空就係3戰2輕空再加多分丸/摩耶改二 第二隊 ... yhs6261 發表於 2016-2-25 08:58
紫河馬 當前離線
tuyylihk 當前離線
連撃(2回攻撃) 駆逐艦が行える唯一の2回攻撃 印象中dd無得 砲砲雷 博兩招咁著數 ... rfdingo 發表於 2016-2-25 09:32
有2個應該唔算個個人都知而幾實用的小知識: 1.大和級既適重砲係41砲唔係46砲 2.只有無印203同203(3號)砲有 ... yhs6261 發表於 2016-2-25 09:20
阿dom 不如試下 用公式1991 賭幾粒穿甲彈好過戰艦上電探... 戰艦最好都係 主主偵穿 ... 紫河馬 發表於 2016-2-25 09:40
炮炮雷係炮雷混合CI或單次攻擊... tuyylihk 發表於 2016-2-25 09:43