本帖最後由 yhs6261 於 2016-2-25 09:02 編輯
E3 丙 1 隊 2 隊...
1隊 CVL 兩隻
艦戰 : 零式 52 + 烈風 / 紫電改二 ( 我唔夠烈風)
其他位全塞艦攻
B ...
dom 發表於 2016-2-25 03:02 
你肯貼出黎就好啦
水打既重點係第一隊全大船,基本唔係4戰2輕空就係3戰2輕空再加多分丸/摩耶改二
第二隊既重點係:夜戰高火力(eg:重巡,高運DD,大北木),開場雷擊(即係大北木危熊),高運(eg:雪風,時雨改二,鬼神改二,北上,妙高改二)
先將榛名同雪風交換,高運DD放1隊完全係浪費
危熊可以既話換戰艦,冇練既話重巡都得,危熊未改二既話唔算強艦
裝備既話對空電探其實冇咩需要,戰艦有九一式就裝,冇既話先考慮22號電探
丙下路冇空母,所以一格紫電改二(熟練艦戰)就夠,最細格放彩雲,其他全艦攻
DD既話砲砲雷比砲雷雷好,至少可以夜戰2連,又有機會CI
輕巡除左哈密瓜同十二鈴都係砲砲水偵比較好
我用你俾我既info去惗咋,有咩特殊裝備你有又冇list出黎我惗唔到架 |