E3 丙 1 隊 2 隊...

1隊 CVL 兩隻
艦戰 : 零式 52 + 烈風 / 紫電改二 ( 我唔夠烈風)
其他位全塞艦攻

B ...
dom 發表於 2016-2-25 03:02

無北大,長陸果D?

TOP

本帖最後由 yhs6261 於 2016-2-25 09:02 編輯
E3 丙 1 隊 2 隊...

1隊 CVL 兩隻
艦戰 : 零式 52 + 烈風 / 紫電改二 ( 我唔夠烈風)
其他位全塞艦攻

B ...
dom 發表於 2016-2-25 03:02


你肯貼出黎就好啦

水打既重點係第一隊全大船,基本唔係4戰2輕空就係3戰2輕空再加多分丸/摩耶改二
第二隊既重點係:夜戰高火力(eg:重巡,高運DD,大北木),開場雷擊(即係大北木危熊),高運(eg:雪風,時雨改二,鬼神改二,北上,妙高改二)

先將榛名同雪風交換,高運DD放1隊完全係浪費
危熊可以既話換戰艦,冇練既話重巡都得,危熊未改二既話唔算強艦
裝備既話對空電探其實冇咩需要,戰艦有九一式就裝,冇既話先考慮22號電探
丙下路冇空母,所以一格紫電改二(熟練艦戰)就夠,最細格放彩雲,其他全艦攻
DD既話砲砲雷比砲雷雷好,至少可以夜戰2連,又有機會CI
輕巡除左哈密瓜同十二鈴都係砲砲水偵比較好

我用你俾我既info去惗咋,有咩特殊裝備你有又冇list出黎我惗唔到架

TOP

無北大,長陸果D?
henrietta 發表於 25-2-2016 08:37 AM [url=http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=34540390&ptid=2266730]/url]

有 Lv46 北上改,Lv33 大井改 ,配甲標同酸素魚雷

斬殺期擺過落隊, miss 太多日戰成日俾魯爺或者戰艦淒姬一野就大破勸回, 所以無擺

我無長門, 陸奧太低 lv

TOP

有 Lv46 北上改,Lv33 大井改 ,配甲標同酸素魚雷

斬殺期擺過落隊, miss 太多日戰成日俾魯爺或者戰艦淒 ...
dom 發表於 2016-2-25 09:03

唔好理咁多,先練北上上50改二先

TOP

唔好理咁多,先練北上上50改二先
tuyylihk 發表於 2016-2-25 09:06



我北大都Lv99

TOP


我北大都Lv99
henrietta 發表於 2016-2-25 09:10


難得田中俾我地用雷巡點解唔上

TOP

你肯貼出黎就好啦

水打既重點係第一隊全大船,基本唔係4戰2輕空就係3戰2輕空再加多分丸/摩耶改二
第二隊 ...
yhs6261 發表於 2016-2-25 08:58

我:第二隊北大+小天使(回避高)+鬼神改二+高運DD(雪風,時雨改二)

TOP

我:第二隊北大+小天使(回避高)+鬼神改二+高運DD(雪風,時雨改二)
henrietta 發表於 2016-2-25 09:16


我反而覺得重巡仲好過戰艦
戰艦夜戰有debuff
如果一定要上戰艦就Bismarck

TOP

難得田中俾我地用雷巡點解唔上
yhs6261 發表於 2016-2-25 09:12

一開波雷巡帶走2隻,6打4就易打好多
榛名高運髙回避
火力又足過重巡

TOP

有2個應該唔算個個人都知而幾實用的小知識:
1.大和級既適重砲係41砲唔係46砲
2.只有無印203同203(3號)砲有夜戰加成,其他203都冇

TOP