原帖由 dickxdv 於 2008-3-30 04:40 PM 發表


4年...咩都量產到了
而且又唔係原裝太陽爐...唔洗去木星整..

量產個批個樣好怪..COLOR 好怪

加美尤係邊...比佢渣返GUNDAM MKII 啦


GUNDAM MKII 起動不能

冇引擎點起動, 一係求其裝個擬似太陽爐比佢用

TOP

原帖由 stepmic 於 2008-3-30 16:38 發表


個主編痴左線

之前又話太陽爐好難整出黎, 到頭黎D GN-X差唔多死哂, 結尾又整成隊軍出黎, 唔通真係量產成功??

我情願要GN FLAG or GN ENACT好過

D GN-X醜化版比之前果D仲醜樣左


x2
冇乜美感.唔鍾意gn-x ,希望佢唔好全部用哂喇,冇咩特色咁

TOP

原帖由 stepmic 於 2008-3-30 16:38 發表


個主編痴左線

之前又話太陽爐好難整出黎, 到頭黎D GN-X差唔多死哂, 結尾又整成隊軍出黎, 唔通真係量產成功??

我情願要GN FLAG or GN ENACT好過

D GN-X醜化版比之前果D仲醜樣左

rpg的公式,怪物要跟主人宮人齊升lv嘛wwwwwwwwwwww
而且醜樣的怪通常都好勁 當然最終boss例外
下一期面具男重現,這次是全罩式(喂
唔知佢用返flag定係換機呢

TOP

下一季會唔會係講有人反對統一

而出來搞事?

TOP

原帖由 白翼天使獅 於 2008-3-30 16:53 發表
下一季會唔會係講有人反對統一

而出來搞事?

打就應該係打小綠頭同佢班戰隊,但係唔知會用咩名義打

TOP

原帖由 stepmic 於 2008-3-30 16:47 發表


GUNDAM MKII 起動不能

冇引擎點起動, 一係求其裝個擬似太陽爐比佢用


是但了...擬都可以用...比加美尤渣....MK2都會變皇者

TOP

原帖由 cyc 於 2008-3-30 16:58 發表

打就應該係打小綠頭同佢班戰隊,但係唔知會用咩名義打


會唔會係想奪取統令地軍聯合維和軍 的名義?

雖然話3國統一, 但WHO 負責管理E 支軍 (我想知)

TOP

維和部隊制服同union果件差唔多
是否暗示union(美國)主持大局?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 cyc 於 2008-3-30 04:58 PM 發表

打就應該係打小綠頭同佢班戰隊,但係唔知會用咩名義打


五星戰隊

TOP

原帖由 cyc 於 2008-3-30 04:53 PM 發表

rpg的公式,怪物要跟主人宮人齊升lv嘛wwwwwwwwwwww
而且醜樣的怪通常都好勁 當然最終boss例外
下一期面具男重現,這次是全罩式(喂
唔知佢用返flag定係換機呢


周圍同人告白

TOP