stepmic 當前離線
進階會員
原帖由 dickxdv 於 2008-3-30 04:40 PM 發表 4年...咩都量產到了 而且又唔係原裝太陽爐...唔洗去木星整.. 量產個批個樣好怪..COLOR 好怪 加美尤係邊...比佢渣返GUNDAM MKII 啦
TOP
kenmeng 當前離線
原帖由 stepmic 於 2008-3-30 16:38 發表 個主編痴左線 之前又話太陽爐好難整出黎, 到頭黎D GN-X差唔多死哂, 結尾又整成隊軍出黎, 唔通真係量產成功?? 我情願要GN FLAG or GN ENACT好過 D GN-X醜化版比之前果D仲醜樣左
cyc 當前離線
中級會員
白翼天使獅 當前離線
原帖由 白翼天使獅 於 2008-3-30 16:53 發表 下一季會唔會係講有人反對統一 而出來搞事?
dickxdv 當前在線
由Lenovo S9 升級到 X200LE!
長老會員
原帖由 stepmic 於 2008-3-30 16:47 發表 GUNDAM MKII 起動不能 冇引擎點起動, 一係求其裝個擬似太陽爐比佢用
原帖由 cyc 於 2008-3-30 16:58 發表 打就應該係打小綠頭同佢班戰隊,但係唔知會用咩名義打
GTRR34 當前離線
原帖由 cyc 於 2008-3-30 04:58 PM 發表 打就應該係打小綠頭同佢班戰隊,但係唔知會用咩名義打
原帖由 cyc 於 2008-3-30 04:53 PM 發表 rpg的公式,怪物要跟主人宮人齊升lv嘛wwwwwwwwwwww 而且醜樣的怪通常都好勁 當然最終boss例外 下一期面具男重現,這次是全罩式(喂 唔知佢用返flag定係換機呢