原帖由 GTRR34 於 2008-3-30 07:15 發表
偽娘應該死左
片末果個係MK-Ⅱ,真係女黎


佢"哼"左路易斯一聲,係男人聲

TOP

為娘要混入地球軍玩無間道?

TOP

原帖由 slim0080 於 2008-3-30 01:52 發表
看完很奇怪的感覺...
好像某人會拎0 gundam黎用...
而且除左00 gundam之外仲有一部新gundam...

不過估唔到個人渣大叔死唔去


我本身就估佢冇死啦, 死咗下季冇野玩

TOP

原帖由 ahshing 於 2008-3-30 03:03 發表
大家睇左25未?

偽娘冇死,路易斯入左CB,聯合國變左地球聯幫,但我唔覺有可能係UC果個聯幫,因為GN爐既機體冇理由比渣古更強,同埋睇00都冇用既坦克車何來UC先黎用?但係Gundam 0/00係RX-78既前身又好似好合理

剎那同耶利路亞 ...


應該係00本身係冇爐,要搵個爐比佢用
試左用0個個唔岩洗,要試埋exia個個睇下用唔用到

TOP

原帖由 dickxdv 於 2008-3-30 09:49 發表
係唔係工程師CHEAP

點解要將GN DRIVE 轉移比隻手用


唔係比隻手
係佢想用把光束刀(我估係之前老粒個把)
但可能唔知點比能源把刀
就直接將把刀連去個GN爐到(有好大條cable)
放去左邊係想近少少把刀,唔洗拉咁長條線

TOP

看來下季00 會大換機
gundam zwei 看來應該不會再出場了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

第一季終於完左,估唔到rx-78又比人整左出黎

原帖由 ahshing 於 2008-3-30 10:08 發表


佢"哼"左路易斯一聲,係男人聲

佢應該係朴路美,絕望先生仲係未知生死

TOP

點解你地睇到部OO Gundam個樣?我睇得個影咋
同埋正版GN Drive唔係值錢在有個"TD部件"咋咩?打到咁激,好似部部爐都好"梅"咁,唔會打壞個部件咩?

TOP