ahshing 當前離線
進階會員
原帖由 GTRR34 於 2008-3-30 07:15 發表 偽娘應該死左 片末果個係MK-Ⅱ,真係女黎
TOP
redhothits 當前離線
特級會員
原帖由 slim0080 於 2008-3-30 01:52 發表 看完很奇怪的感覺... 好像某人會拎0 gundam黎用... 而且除左00 gundam之外仲有一部新gundam... 不過估唔到個人渣大叔死唔去
Sino_War 當前離線
中級會員
原帖由 ahshing 於 2008-3-30 03:03 發表 大家睇左25未? 偽娘冇死,路易斯入左CB,聯合國變左地球聯幫,但我唔覺有可能係UC果個聯幫,因為GN爐既機體冇理由比渣古更強,同埋睇00都冇用既坦克車何來UC先黎用?但係Gundam 0/00係RX-78既前身又好似好合理 剎那同耶利路亞 ...
原帖由 dickxdv 於 2008-3-30 09:49 發表 係唔係工程師CHEAP 點解要將GN DRIVE 轉移比隻手用
kenmeng 當前離線
crazyleaf 當前離線
Banned
杜龍 當前離線
myhandtel 當前離線
原帖由 ahshing 於 2008-3-30 10:08 發表 佢"哼"左路易斯一聲,係男人聲
hold_find 當前離線