提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

中段開始已無咁好笑.....
toylet 發表於 2016-6-27 16:54


咁... 我都係回顧埋 True Tears 先算...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 pasupasu105 於 2016-6-27 22:48 編輯

少女艦最大問題都係洗腦度
仲要唔洗一下子就搵到解藥
洗得又唔全面
初期教官唔知點解可以指晴風叛變,其他就ZQN化
熊巫女就最大問題都係尾二的下半部同最終話
一般係成長故事,但佢竟然可以玩到腦退化幼兒化

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

少女艦最大問題都係洗腦度
仲要唔洗一下子就搵到解藥
洗得又唔全面
初期教官唔知點解可以指晴風叛變,其他就 ...
pasupasu105 發表於 2016-6-27 21:18


好似有一集有提過, 個醫生係天才, 跳班上左大學, 未上過艦想上, 所以就編左佢入晴風號度.
熊巫女玩腦退化?

TOP

好似有一集有提過, 個醫生係天才, 跳班上左大學, 未上過艦想上, 所以就編左佢入晴風號度.
熊巫女玩腦退化 ...
fatyee 發表於 2016-6-27 22:18



    我知美波係天才,其實我只是想講洗腦設定得唔好
唔好意思,我激動左,應該話幼兒化會好D,ED果段町好似減左幾歲

TOP

我知美波係天才,其實我只是想講洗腦設定得唔好
唔好意思,我激動左,應該話幼兒化會好D,ED果段町好似 ...
pasupasu105 發表於 2016-6-27 22:48


其實佢個設定未必唔好, 只係佢唔識運用... 而家我覺得好似兩頭唔到岸咁... 好多野都冇解到...
咁我仲睇唔睇埋熊好呀?

TOP

我知美波係天才,其實我只是想講洗腦設定得唔好
唔好意思,我激動左,應該話幼兒化會好D,ED果段町好似 ...
pasupasu105 發表於 2016-6-27 22:48



我又唔覺個設定有問題. 開頭係一個迷, 到第4,5集開始有眉目. 第八集就交代晒....

TOP

回覆 218# fatyee


    設定唔好自然就會運用唔晒
就係兩頭唔到岸尼個問題
熊巫女就整體都OK,係最後唔知佢搞咩野
整左尼個腳本出黎先會比人炎上

回覆 219# MirageKnight


    自己感想ONLY
我覺得唔夠詳細,好多野都略略講一講就算
但人物交流我就覺得幾好

TOP