toylet 當前離線
Mr. Man-wai CHANG (張記)
Banned
TOP
fatyee 當前離線
進階會員
中段開始已無咁好笑..... toylet 發表於 2016-6-27 16:54
pasupasu105 當前離線
http://i.imgur.com/WjCdJfT.jpg
少女艦最大問題都係洗腦度 仲要唔洗一下子就搵到解藥 洗得又唔全面 初期教官唔知點解可以指晴風叛變,其他就 ... pasupasu105 發表於 2016-6-27 21:18
好似有一集有提過, 個醫生係天才, 跳班上左大學, 未上過艦想上, 所以就編左佢入晴風號度. 熊巫女玩腦退化 ... fatyee 發表於 2016-6-27 22:18
我知美波係天才,其實我只是想講洗腦設定得唔好 唔好意思,我激動左,應該話幼兒化會好D,ED果段町好似 ... pasupasu105 發表於 2016-6-27 22:48
MirageKnight 當前離線