本帖最後由 dom 於 2016-2-24 17:52 編輯
以丙既強度黎睇,除非有特效,穿甲/3式個d暫時可以不理
就算無改既長門級,都唔會明顯差過 改得1次 ...
rfdingo 發表於 24-2-2016 10:21 AM 
問題係我 隻陸奧次次都一場就大破要入廠...
我配4傻 都叫做去到王 
佢運太低 , 衰起上黎第一場 魯爺 一砲打到大破 又要回家... ( 我手頭d 利根 筑摩又係一Q 樣 , 成日大破 , 一係打兩場 2-2/2-3 翻到黎贏都出橙臉, 所以先唔鬼練)
長門我都想有呀, 造極都無出 , Lv 89 都黎緊
連隻大定 都 Lv34  |