我戰艦 (陸奧) 連一改都未有 , 只有用翻原裝
金剛四傻 一改左 但係 都係用 41+15 砲 (一改跟既)
三式彈  ...
dom 發表於 2016-2-24 08:27



    以丙既強度黎睇,除非有特效,穿甲/3式個d暫時可以不理

就算無改既長門級,都唔會明顯差過 改得1次既金剛級
以火力計 改滿一樣係99 (指現代化)
金剛改1 滿得94
*以上未計裝砲 既數,計埋41同35.6既差距又會再多d
*當然未理迴避 同裝甲等,但呢個唔講你都應該估到邊個高低
咁低lv 迴避命中低dd 又另一個故事,刷閃洗面賭平安,或將最大力既順序放,確保第2輸 出到力

TOP

以丙既強度黎睇,除非有特效,穿甲/3式個d暫時可以不理

就算無改既長門級,都唔會明顯差過 改得1次 ...
rfdingo 發表於 2016-2-24 10:21


你唔記得左要先扶阿婆過馬路

TOP

本帖最後由 dom 於 2016-2-24 17:52 編輯
以丙既強度黎睇,除非有特效,穿甲/3式個d暫時可以不理

就算無改既長門級,都唔會明顯差過 改得1次 ...
rfdingo 發表於 24-2-2016 10:21 AM


問題係我 隻陸奧次次都一場就大破要入廠...
我配4傻 都叫做去到王
佢運太低 , 衰起上黎第一場 魯爺 一砲打到大破 又要回家... ( 我手頭d 利根 筑摩又係一Q 樣 , 成日大破 , 一係打兩場 2-2/2-3 翻到黎贏都出橙臉, 所以先唔鬼練)

長門我都想有呀, 造極都無出 , Lv 89 都黎緊
連隻大定  都 Lv34

TOP

問題係我 隻陸奧次次都一場就大破要入廠... 我配4傻 都叫做去到王
佢運太低  ...
dom 發表於 2016-2-24 17:46



    根本係你歧視肉奧
大建你就知屎

其實你試過打王有空優下,都打得入boss 就ok ga啦 ,上面個堆理論值黎架者
呢幾日善用渠既時間,過兩日埋尾水桶壓力應該會細d

TOP

你唔記得左要先扶阿婆過馬路
yhs6261 發表於 2016-2-24 14:36



    而家新玩法唔係掉番轉咩

TOP

根本係你歧視肉奧
大建你就知屎

其實你試過打王有空優下,都打得入boss 就ok ga啦 ...
rfdingo 發表於 24-2-2016 05:51 PM


我演習依家都擺入去
佢演習就無咩野, 抵死在 一落實戰 就出事連連呢
我估係等級差太遠 所以命中差

無桶了,  尋晚又用晒, 不過 隻王磨血磨左一半
今日忙得濟 , 淨係跑 2 遠征回左 8 個桶

TOP

回覆 216# dom
陸奧係暫時所以戰艦入面最低基本運(6)
係會差D

TOP

回覆  dom
陸奧係暫時所以戰艦入面最低基本運(6)
係會差D
PD0200426 發表於 2016-2-24 23:32


其實大部份戰艦的運和陸奧比也只是五十步笑百步吧了,只有長門榛名Italia和伊勢級是叛徒

TOP

回覆 218# dfstan
所以E3我用長門小天使意呆利+婚陸奧

TOP

回覆 219# PD0200426

但是我通常是運高的艦被打餵運綾波斬殺E3BOSS時就吃了BOSS的開幕閉幕雷,夜戰CI也吃了,基本上我餵運是用來當坦的

TOP