PD0200426 當前離線
中級會員
TOP
superyyy 當前離線
初級會員
尋晚過左運輸 (丙) 了 5次帶捅過到 依家係愁斬王 , 同埋撈撈船 明石有得撈? ... dom 發表於 2016-2-22 16:21
kenchow1989 當前離線
進階會員
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
嗚呀! 心情真係非筆墨所能形容 kenchow1989 發表於 2016-2-23 01:13
E3 丙 扣血 第一場三隻魯爺擋路完全過唔到 ......... dom 發表於 2016-2-23 02:20
rfdingo 當前離線
嗚呀! 心情真係非筆墨所能形容 kenchow1989 發表於 23-2-2016 01:13 AM
恭喜恭喜!下次撈 Iowa 的話也請不要忘記這心情! 上道中支援,一隊 4bb 都找生存力最高的(婚了的 > ... superyyy 發表於 23-2-2016 03:49 AM
我無隻夠Lv 結婚.. BB 最高隻 小英(霧島) 都係Lv 50 , 其他三傻都係 Lv 46~48 左右 有隻 練親就成 ... dom 發表於 2016-2-23 10:35
朋友推薦,我覺得整體都岩用 第5點無解 睇黎我都開始要轉命中派了 *聽說運能加 ... rfdingo 發表於 23-2-2016 09:14 AM