打左28場E3甲S點S勝
終於撈到



初風     (唔好問我歐根去左邊

TOP

尋晚過左運輸 (丙) 了
5次帶捅過到

依家係愁斬王 , 同埋撈撈船

明石有得撈? ...
dom 發表於 2016-2-22 16:21


E3 丙紅條比綠條簡單
斬殺 24 閃雙支援,裝備沒大問題的話,只要等艦娘們智商上線時暴擊一下就過

TOP

嗚呀!

心情真係非筆墨所能形容
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

E3 丙 扣血
第一場三隻魯爺擋路完全過唔到 .........

TOP

本帖最後由 superyyy 於 2016-2-23 03:51 編輯
嗚呀!

心情真係非筆墨所能形容
kenchow1989 發表於 2016-2-23 01:13


恭喜恭喜!下次撈 Iowa 的話也請不要忘記這心情!

E3 丙 扣血
第一場三隻魯爺擋路完全過唔到 .........
dom 發表於 2016-2-23 02:20


上道中支援,一隊 4bb 都找生存力最高的(婚了的 > 旅館 > 門級)
磨血一隊 2 cvl 建議旗艦三艦攻 + 彩雲/司令部,六號位四艦戰
加上二隊雙 clt 應該能在二隊出手前掃清了吧

TOP

本帖最後由 rfdingo 於 2016-2-23 09:15 編輯
E3 丙 扣血
第一場三隻魯爺擋路完全過唔到 .........
dom 發表於 2016-2-23 02:20



    http://bbs.ngacn.cc/read.php?tid=9013189&rand=679

朋友推薦,我覺得整體都岩用
第5點無解

睇黎我都開始要轉命中派了
*聽說運能加命中.....又是時候量產馬戰神了... (現實點,等級能加命中迴避

TOP

嗚呀!

心情真係非筆墨所能形容
kenchow1989 發表於 23-2-2016 01:13 AM


爽喎

TOP

恭喜恭喜!下次撈 Iowa 的話也請不要忘記這心情!



上道中支援,一隊 4bb 都找生存力最高的(婚了的 >  ...
superyyy 發表於 23-2-2016 03:49 AM


我無隻夠Lv 結婚..
BB 最高隻 小英(霧島) 都係Lv 50 ,  其他三傻都係 Lv 46~48 左右
有隻 練親就成日大破既 陸奧 Lv 18 ... 不幸姊妹剛剛Lv 21 (但係又係成日一野大破...重要係比d 小船打, 好難練)

TOP

我無隻夠Lv 結婚..
BB 最高隻 小英(霧島) 都係Lv 50  ,  其他三傻都係 Lv 46~48 左右
有隻 練親就成 ...
dom 發表於 2016-2-23 10:35



    陸奧放旗艦,司令部斬殺時唔駛用都得
4傻改滿用35砲/航戰
輕母 x2 可以緊緊贏制空 多少少(預20-30 中破1隻用)
其它全艦攻,削血期可以彩雲都唔帶(個格放艦戰厄制空數,斬殺其實都可以唔帶) <- 即洗地流方向,預燒鋁 300-400 一場

你打既係丙級,王係無咁硬,最緊要夾硬清到入去見王

輕母夠多艦攻 魯爺 都秒到

TOP

朋友推薦,我覺得整體都岩用
第5點無解

睇黎我都開始要轉命中派了
*聽說運能加 ...
rfdingo 發表於 23-2-2016 09:14 AM


(ERROR:15) > 訪客不能直接訪問
> 後退 ...
> 返回首頁 ...

TOP