本帖最後由 rfdingo 於 2016-2-21 21:50 編輯
因為聯合艦隊 係 12 隻
未到王前 運輸隊總會有四五隻大破
dom 發表於 2016-2-21 13:09



    如果DD 量夠,畫量呢幾日keep住打1-2次運輸
之後唔好用桶整,換另一組女上去(事係上我都帶左好多遠征隊員落去,不過要自己控制下比例,都要d 有力既打下嘛
(剛剛活動時我連初月未改都照放落去,只改滿甲就算,反正都只係帶罐...)

盡量用盡渠既維修時間
桶盡量留比大船用

我平時訓前通常會整d維修6-12個鐘既
第朝解任就整d維修3個鐘內既
資源許可的話
所有輕巡以上未到中破既我盡量都用明石黎放過夜/日頭掛 唔入渠 (有時太多中破以上DD 都會照掛埋算
用明石前提 油鋼有突~

TOP

如果DD 量夠,畫量呢幾日keep住打1-2次運輸
之後唔好用桶整,換另一組女上去(事係上我都帶左好多遠 ...
rfdingo 發表於 21-2-2016 09:47 PM


我無明石...
油既話 尋日同今日淨遠征 回復翻 過18000

TOP

最大問題係通常有一兩隻大破 變想過唔到去王

TOP

最大問題係通常有一兩隻大破 變想過唔到去王
dom 發表於 2016-2-21 23:24



    無艦隊司令?

TOP

無艦隊司令?
rfdingo 發表於 21-2-2016 11:36 PM


我邊有...
我大定 都係剛剛打 E1 撈翻黎...
班 DD 重要成日Miss 打唔中 之後對面放魚雷又中..

TOP

我邊有...
我大定 都係剛剛打 E1 撈翻黎...
班 DD 重要成日Miss 打唔中 之後對面放魚雷又 ...
dom 發表於 2016-2-21 23:40



    http://wikiwiki.jp/kancolle/?%C2%E7%CD%E4%B2%FE
lv35 演習& loop 3-2-1 應該幾日搞掂XD

TOP

lv35 演習& loop 3-2-1 應該幾日搞掂XD
rfdingo 發表於 21-2-2016 11:51 PM


趕唔設啦....同時要回復資源...

TOP

剛剛組左聯合艦隊去打
第一場就已經大破一隻..

TOP

趕唔設啦....同時要回復資源...
dom 發表於 2016-2-21 23:52



    以29號黎計算,打丙唔會趕唔切
一星期夠回彈油鋼上2萬以上(唔計鋁理論上係維持到一日一大建大和配方)

前提有無野想要

E3的重巡洋艦「Zara」想要 -> 打
E3有無野想要? (布丁  齊柏林) -> 打
無 -> 番去刷明石
假設你日頭可以禁下,夜晚又有心力有肝....先再睇落去

解每日任 盡解 尾幾個有水桶,用 3潛無限loop 2-3 (睇情況用 輕母組打2-2 <- 最好開左補給艦50隻週回先
http://wikiwiki.jp/kancolle/?%C7%A4%CC%B3#id-Bd
遠征 > 彈油桶優先,有時間就主2,5號(全隊刷閃,最少跑5既都要刷閃,唔刷閃夠罐可試跑北鼠送)

理論上唔手多,4日應該彈油鋼回到2萬以上
理論上鋁應該用得好少,呢度好少人用洗地(應該得我會夾硬洗?),當你有萬5 就唔駛理

大淀放旗艦黎演習,大北未改2就照去帶演習 (上面既回數已計消耗埋演習,理論上放隻大和級去演習都仲得(x 大誤,雖然有人咁做  )
大淀理論上星期尾唔夠都接近3字頭
假設唔夠,就用低消方法練
大淀(旗艦)+ 1隻無用既BB/CA + 1隻無用既CV/CVL(裝滿無用飛機) + 2隻輕母(全艦攻+1電探/加命中) +1潛
無限Loop 3-2-1
無用既唔補給,臉紅換另一組,直到無油拆裝,食
無用既自行加減替換/換要練既落去搭單都得

假設你星期4已經有野滿想賺埋自然回復
試打運輸1,2兩次,唔用水桶,細船日頭入渠,大船過夜入渠
支援全落(都預只打1-2次,唔通博番屋企咩),不過可選出 航空支援
http://wikiwiki.jp/kancolle/?%BB%D9%B1%E7%B4%CF%C2%E2#i0df5e71
或支援射撃 駆2軽母2重2
唔好浪費入渠時間

其實活動中未到小破(或扣左15%以上),除非臉紅,好多時我係唔會水桶,咁快桶左第1場大破番歸全面紅的話日子難過
既然係單機限時活動,我係建議點都試打(boss唔會回血...起碼無當年咁無奈,打到山窮水盡差斬殺...睇住佢幾日後回滿.....)

TOP

沖波冇乜動力撈

TOP