本帖最後由 fatyee 於 2016-6-13 16:09 編輯
toradora 動畫版每集結尾都引死人
每星期都要追嘅話應該好似今季從零開始咁嘅感覺
不過我係一次睇曬 ...
Once 發表於 2016-6-13 15:50 
佢做每集都留 D 尾引你好想睇落去. 同埋我覺得 toradora 個故仔係寫得好過 Golden Time (兩套都冇睇小說, 唔知小說係唔係一樣呢?).
我當年好似係等出齊先一次過睇... 其實一直都想買 BD... 但係又怕好似其他戲咁買左得個擺字... =_=
雖然係 JC 做. 但係感覺當年製作認真過而家好多動畫. |