回覆  dom
無船無裝好難打E3 放棄啦

BTW拆左隻歐根1號機仲未撈得返     ...
PD0200426 發表於 2016-2-20 03:06 PM


你這個糞提

TOP

尋晚終於完成E3斬殺,可惜冇S勝(所以準確黎講又係暗殺流靠運氣)
全活動消耗約7萬資源,100個水桶
久違嘅第二個甲章袋袋平安
繼續返L點撈齊柏林

TOP

回覆  dom
無船無裝好難打E3 放棄啦

BTW拆左隻歐根1號機仲未撈得返     ...
PD0200426 發表於 2016-2-20 15:06



     藝高人膽大

自問黑仔開唔敢博

TOP

其實唔係完全無資源 , 無桶呢下先係最大問題

TOP

因為聯合艦隊 係 12 隻
未到王前 運輸隊總會有四五隻大破

TOP

很久沒上EPC,沒想到有艦娘POST
我活動已經打完,現在考慮撈船還是練船比較好

TOP

很久沒上EPC,沒想到有艦娘POST
我活動已經打完,現在考慮撈船還是練船比較好 ...
dfstan 發表於 2016-2-21 15:27



   
練幾時都得啦

TOP

回覆 167# rfdingo

要撈的船只有3隻,但都沒愛,練船的話我又懶,只是活動期間沒事做比較無聊

TOP

回覆 168# dfstan
學我
養殖歐根電探

TOP

回覆 169# PD0200426


上次活動撈了120次S才出的歐根,你叫我拆?

TOP