都係搵日打上cardcenter問下,lock左就煩
但又唔知SEGA係唔係儲埋儲埋先一次搞


呢個,我玩禁耐一 ...
shingzhk 發表於 2012-8-1 11:00

唔知點解,次次我一放手就會冇左……

TOP

打幾隻大象都無肉
是不是有 bug ?

TOP

狼夫婦緊急任~

TOP

本帖最後由 honor_bsk 於 2012-8-1 20:32 編輯

頭先我認真試左好一輪,我真係唔禁實個 Q 掣,一放手就即刻解除個 lock ……其實係咪響 option 有得 set?真係好迷茫…
我想問多少少,大家係咪禁個 Q 掣大概半秒會自動 lock 死,就咁禁一下即放既話係唔會 lock ?

TOP

頭先我認真試左好一輪,我真係唔禁實個 Q 掣,一放手就即刻解除個 lock ……其實係咪響 option 有得 set? ...
honor_bsk 發表於 2012-8-1 20:30

按一下就會LOCK

TOP

抽夠3000ac送雞衫

http://pso2.jp/players/news/?id=268

TOP

婚紗係咪絕左版?  sh*t無留意tim

TOP

有沒有人更新後MYSHOP LAG到無反應?

TOP

婚紗係咪絕左版?  sh*t無留意tim
rail 發表於 2012-8-2 00:29

myShop唔難搵到, 7船售價120萬左右
不過遲D就

TOP

本帖最後由 Poko 於 2012-8-2 08:15 編輯
myShop唔難搵到, 7船售價120萬左右
不過遲D就
shingzhk 發表於 2012-8-2 01:08


7船的物價越來越高。
昨晚買了三塊橙色布之後,發現今日又升了10萬。

TOP