thx,夜戰2連裝係咪燈同夜偵?
richardyiu 發表於 2016-2-18 06:02 PM


夜戰三神器是照明彈探照燈夜偵
帶2根砲就可以2連了

TOP

回覆 129# richardyiu


     呢個陣容打乙應該綽綽有餘
http://akankorebiyori.blog.fc2.com/blog-entry-183.html
請參考呢個,我隻抽筋丸仲低練度過你,都過到甲

TOP

谷左兩日遠征 , 應該聽晚可以繼續強攻 E2 乙 斬王

TOP

谷左兩日遠征 , 應該聽晚可以繼續強攻 E2 乙 斬王
dom 發表於 2016-2-19 00:48


雙支援一野車落去啦

TOP

果套我唔想抽,因為抽唔齊一套就冇意思,考慮緊買成套
btw訂左MF重裝愛宕 ...
kenchow1989 發表於 2016-2-18 16:22


其實我一套買左啦只係搵緊個靚的架,想放返好似女兒節個陳列咁
btw重裝愛宕訂左+1

TOP

其實我一套買左啦只係搵緊個靚的架,想放返好似女兒節個陳列咁
btw重裝愛宕訂左+1 ...
frank20 發表於 2016-2-19 11:53



    米王

我等淘淘流次貨出黎算
我剩係想買大和 (反正無矢矧

TOP

回覆 136# rfdingo

no米王啦,只係資金的運用方法唔同,人地用來出街睇戲食飯搵女儲錢的錢,我就用來買ACG野
GSC兩隻重裝大和型我都有買,但係背後都係要放棄好多野先有錢買兩隻大和型

btw,如果師兄唔急要,可以等3~4個月,日本Y拍應該有平野放返出來,如果二手都ok的話就可以再平添
如果只係要大和(C賞),現時點果到應該重有鋪散賣,我都係13號果日出去散買收返一套(毛巾/海報果D無買)

TOP

wow 一個禮拜十四版
13年七月十/十一日上任佐世保提督 lv.111
大建畢業 五個甲章
當前目標係撈酒匂同瑞穂 同係春活前整兩支六星51,四支滿星41同兩件六星三式聲納

今次活動陣容
E1
伊勢改(99) - 瑞雲12型(>>), 瑞雲12型(>>), 試製晴嵐(>>), 試製晴嵐(>>)
千歳航改二(97) - 友永天山(>>), 村田天山(>>), 村田天山(>>), 彩雲
夕立改二(97) - 三式聲納(4*), 三式聲納, 三式爆雷
綾波改二(95) - 三式聲納(6*), 三式聲納, 三式爆雷
別府(97) - 四式聲納(6*), 三式聲納, 三式爆雷
大淀改(82) - 四式聲納(6*), 三式聲納, 三式聲納, 三式爆雷(3*)
E2
清霜改(30) - 12.7cm連装砲(max), 12.7cm連装砲B型改二(4*), WG42
秋月改(97) - 10cm砲+高射装置(max), 10cm砲+高射装置(max), 13号対空電探改
霞改(41) - 12.7cm連装砲(max), 12.7cm連装砲(max), WG42
大淀改(83) - 20.3cm3号砲(6*), 20.3cm3号砲(6*), WG42, WG42
足柄改二(65) - SKC34 20.3cm砲, 20.3cm2号砲(6*), 零式水観(>>), 三式弾
利根改二(87) - SKC34 20.3cm砲, 20.3cm3号砲(2*), 瑞雲(\), 三式弾
E3
運輸本隊
千代田甲(66) - 瑞雲12型(>>), 大發, 艦隊司令部
筑摩改二(79) - 桶, 桶, 瑞雲12型(>>), 瑞雲(634空)(>>)
暁改二(82), 響改(75), 雷改(79), 電改(80) - 桶, 桶, 桶
運輸護衛
阿武隈改二(96) - 三式聲納(6*), 三式爆雷(3*), 甲標的
利根改二(87) - 20.3cm3号砲(6*), 20.3cm3号砲(2*), 零式水観(>>), 桶
鈴谷改(89) - 20.3cm3号砲(6*), 夜偵(>>), 20.3cm2号砲(6*), 桶
秋月改(97) - 10cm砲+高射装置(max), 10cm砲+高射装置(max), 13号対空電探改
別府(97) - 12.7cm連装砲(max), 四式聲納(6*), 三式爆雷
夕立改二(97) - 12.7cm連装砲(max), 四式聲納(6*), 三式爆雷
水上打擊本隊
隼鷹改二(93) - 村田天山(>>), 流星(601空)(>>), 友永天山(>>), 艦隊司令部/熟練整備員
長門改(97) - 51cm砲(2*), 41cm連装砲(max), 零式水観(>>), 九一徹甲(max)
陸奥改(96) - 51cm砲, 41cm連装砲(max), 零式水観(>>), 九一徹甲(max)
大和改(99) - 41cm三連装砲, 16吋三連装砲Mk7, 零式水観(>>), 九一徹甲(max)
武蔵改(99) - 41cm三連装砲, 41cm三連装砲, 零式水観(>>), 九一徹甲(max)
千歳航改二(97) - 村田天山(>>), 岩本零戦53(>>), 烈風(601空)(>>), 紫電改二(>>), 應急要員
水上打擊護衛
阿武隈改二(96) - OTO 152mm砲(1*), OTO 152mm砲, 甲標的
綾波改二(95) - 61cm四連酸素魚雷, 61cm四連酸素魚雷, 照明弾
雪風改(88) - 61cm五連酸素魚雷(6*), 61cm五連酸素魚雷(6*), 61cm五連酸素魚雷(6*)
Bismarck Drei (127) - 38cm砲改(max), 38cm砲改(max), 夜偵(>>), 150cm探照燈
大井改二(120) - OTO 152mm砲(6*), OTO 152mm砲(6*), 甲標的
北上改二(121) - 53cm艦首酸素魚雷, 61cm四連酸素魚雷, 甲標的

TOP

本帖最後由 tuyylihk 於 2016-2-19 14:54 編輯

我都寫下先
14年8月底MI作戰尾加入,lv.111
艦娘收集完成(未改龍鳳)
三甲章

而家剩得撈明石mk2,升下皋月等改二
冇乜野好做...
同埋開發41/46改大炮

今次活動好快過左,冇認真記錄陣容
E1
削血
隼鷹改二lv95 3艦攻1彩雲
扶桑改二lv99 雙炮偵徹(唔放瑞雲)
雙練巡改(lv4x) 3水聽1爆雷
大淀改(lv7x) 3水聽1爆雷
別府(lv8x) 2水聽1爆雷
斬殺
隼鷹換夕張(lv51) 3水聽1爆雷
只有斬殺王點支援,無道中支援

E2
禮號五隻全上路
朝霜改(lv7x) 雙10cm+高射裝置+13對空電探改(8星)
霞改二(lv7x) 雙炮+WG
清霜改(lv6x) 雙炮+WG
大淀改(lv7x) 雙炮+偵+WG
足柄改二(lv7x) 雙炮+偵+三式
築摩改二(lv8x) 雙炮+瑞雲+三式
全程王點支援,無道中支援
無視王點同空襲點制空

撈船大淀換摩耶,日戰對空CI+觀測夜戰二連裝
朝霜都換返雙炮+WG

E3
運輸一隊隨便4隻驅+2隻航巡
二隊隨便3隻驅+阿武隈+2隻航巡
一隊驅全桶/大發,航巡桶+大格放瑞雲,旗艦司令部
二隊驅雙炮+一水聽,阿武隈甲標+雙大發,航巡雙炮+雙桶
之後兩場二隊航巡加返觀測裝
全程王點支援,無道中支援
無視王點制空
1勸退3S過關

紅血水打聯合
一隊
大和改(lv97) 雙炮 偵 徹
武藏改(lv97) 雙炮 偵 徹
雙意粉改(lv8x) 雙炮 偵 徹
千歲改二(lv97) 雙艦攻 雙艦戰
千代田改二(lv97) 雙艦攻 單艦戰 彩雲
全程不放司令部
二隊
夕立改二(lv11x,41運) 雙炮,探照
阿武隈(lv98) 甲標 雙炮
B子(lv11x) 雙炮 夜偵 徹
綾波(lv97) 雙炮 照明
大井(lv11x) 甲標 雙改滿OTO
北上(lv12x,53運) 甲標 雙雷
全程王點支援,無道中支援
空襲點及王點空優

不過斬殺個次係岩岩好唔記得放王點支援
夜戰開場上面3隻大破,下面3隻無中破
對面麻將枱齊人,夜戰對面全打已大破
綾波直接CI CA7G,大井打走主任,北上再直接CI CA7G

TOP

明石mk2

TOP