回復 1328# honor_bsk
如果FO冇點到火Short charge都幾惡搞...相反點到+10就ok簡單

TOP

本帖最後由 urcly0 於 2012-7-24 12:19 編輯

回復 1340# 08ms


有無限既挑戰XD

例如拎最開始果件裝打boss
無傷過關, 赤手空拳, time attack擊殺boss

老實講action game冇可能冇野玩
差在你諗5諗到點玩

TOP

回復 1342# urcly0
呢排有冇挑戰破走?
用埋銃劍活用法都S唔到

TOP

回復 1343# 08ms


冇研究過所以5知點打

TOP

唔知幾時有challenge mode XD

TOP

回復  08ms


    成句點打?

我比較懶希

要大叫~震撼的~
淆底 發表於 2012-7-23 18:22


いま{red}<pos>{blk}で{red}<t>{blk}と交戦中です、ご協力をお願いします。
參考link
http://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=00197&snA=11638

TOP

回復  honor_bsk

要過 400 防
1. 用瑪古
2. 用 skill point (lv10 +50)
usei 發表於 2012-7-23 21:09

skill point 係指學冰果條路既法防強化?條路好難走……睇黎,都係要用 MAG 強化……

TOP

回復  honor_bsk
隻スノウバンシー先爆哂佢四肢d金色野之後一撲就會冼低 未爆既話會連撲
我一般打法係 唔 ...
bidbid1000 發表於 2012-7-23 22:03

應該係我自己技術差既問題,頭先試走埋去,一陣就死左…想問用邊招火比較易打佢腳?我用 ギ・フォイエ 感覺上好似燒極都唔中咁

TOP

回復  honor_bsk
如果FO冇點到火Short charge都幾惡搞...相反點到+10就ok簡單
08ms 發表於 2012-7-24 12:07

咁我向住 +10 目標練先,要升多2排…

TOP

skill point 係指學冰果條路既法防強化?條路好難走……睇黎,都係要用 MAG 強化…… ...
honor_bsk 發表於 2012-7-24 14:24


就是學冰條路

FO 是難加防
學左 charge pp 回復同電 pp 消費減少
已經無咩 sp 剩
都是靠 mag

HU 同 RA 相對易加防

TOP