ソード練習 - 肉包: ヴォル
一開場諗住食+攻, 結果變左食獄火...
回復 08ms
5知喎 ...
urcly0 發表於 2012-7-21 19:42 
師兄SOLO打多久?
頭先真係唔該晒 Poko 幫手,終於都開到凍土喇!響隻 game 度用唔到九方打唔到中文,要打英文
想問邊度 ...
honor_bsk 發表於 2012-7-21 20:45 
有人幫打的就等死蜘蛛緊急任
沒人幫打的就等緊急任(500PT)<<要30LV才入到
去爆人的分流玩
好運的你會遇到隻死蜘蛛
而你也可以看到為什麼一個PARTY只會是4人而不是12人....(打冷顫
非緊急任的...
個人試過火山,凍土,森林也遇過 |