bidbid1000 當前離線
中級會員
TOP
bibilubi 當前離線
進階會員
回復 shingzhk 如果真係因為咁被BAN就有排煩 話說SEGA咁既效率 會唔會有好多黑AC ... bidbid1000 發表於 2012-7-20 20:38
honor_bsk 當前離線
原來有人 RMT ……但點解我唔見有大量景品出既?平抑下個物價都好嘛…… honor_bsk 發表於 2012-7-20 21:07
呢度真係唔係好明D人做緊乜……照計 RMT 既人係想賺真錢,但係佢地依家就係洗錢博命抽景品,然後賣出換遊戲 ... honor_bsk 發表於 2012-7-20 23:18
zeroipm 當前離線
世界沒救了
urcly0 當前離線
Ming3825 當前離線
有目標會升得快D urcly0 發表於 2012-7-21 01:52
闇之羽 當前離線
胸不平何以平天下