浴衣戰隊.....


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

要hard mode

我都係stop左係這個位, 唔夠LV
zeroipm 發表於 2012-7-19 15:41


昨晚感謝八爺出手相助,真係可靠。   

TOP

本帖最後由 Poko 於 2012-7-20 12:32 編輯
浴衣戰隊.....
淆底 發表於 2012-7-20 09:58


浴衣雖正,但我比較期待比堅尼。

TOP

回復 1201# 淆底


ゆかた出左咁耐都未見過有人同我撞body paint

TOP

回復 1202# Poko

羽叔都幫左我過凍土探索

本來想一齊帶 Maru , 不過太夜去左訓

TOP

睇完鬼畜第2集
突然想買香菜聲

TOP

想問如果我開多個角色既話,有冇方法可以將第1個角色既野,包括倉庫既道具,過比第2個角色?純粹想知道,短期內我都會集中火力練法師,唔會玩第2個住。不過,如果過唔到道具既話,我會賣晒D普通武器,廢事晒倉位。

TOP

回復 1207# honor_bsk


過野要課金 (完)

TOP

想問如果我開多個角色既話,有冇方法可以將第1個角色既野,包括倉庫既道具,過比第2個角色?純粹想知道,短 ...
honor_bsk 發表於 2012-7-20 13:25



同acc的話倉庫共用   

btw
玩第二個職業
根本唔使開多個人
就咁轉職就可以

TOP

Ship7 Lv34 BRStar 報到

同大家打聲招呼

TOP