shingzhk 當前在線
進階會員
我都打近開放凍土,但係唔知點解個任務開左但接唔到。 同我未完成 観測素子B 有冇關係? ... Poko 發表於 2012-7-19 06:38
TOP
usei 當前在線
特級會員
08ms 當前離線
中級會員
urcly0 當前離線
bevis1984 當前離線
初級會員
honor_bsk 當前離線
呢到禁多閒人,點解要solo? shingzhk 發表於 2012-7-19 01:27
其實係因為我冇玩過其他 online game,唔知 add 左人之後點邀請人幫手…… ... honor_bsk 發表於 2012-7-19 14:16
Poko 當前離線
我冇解素子都可以接到個任務,好似係要過一次沙漠探索至得 honor_bsk 發表於 2012-7-19 14:18
zeroipm 當前離線
世界沒救了
我己經係Lv25接,係唔係要接Hard Mode? 因為我係Easy Mode打冇計時。 Poko 發表於 2012-7-19 15:37