zev1992 當前離線
中級會員
TOP
watkower 當前離線
進階會員
原帖由 zev1992 於 2008-9-21 18:21 發表 我完全搞不懂NNL在想什麼...
Van仔 當前離線
Banned
s98131820 當前離線
初級會員
原帖由 Van仔 於 2008-9-21 21:17 發表 魯魯爸魯魯媽既geass應該收左檔
HKZO 當前離線
原帖由 HKZO 於 2008-9-21 22:02 發表 geass 應該落左就係係個人既身上....個腦??? 所以我估落geass既人死左係唔會影響的... 應該係橙先生解的
白翼天使獅 當前離線
原帖由 白翼天使獅 於 2008-9-21 22:12 發表 皇姐,同佢個騎士都無事 仲叫人改口
sunhikari 當前離線
原帖由 sunhikari 於 2008-9-21 22:48 發表 但我唔係好明 咲世子點解話係被威脅呢?? 佢唔係自願架咩 你話另外個兩位係被威脅我都仲信