另外psv個劇透左隻美帝艦
又好似仲有真 甲甲,有命有肝都留春活啦
rfdingo 發表於 2016-2-16 22:45



PSV 先行實裝美帝艦都無用……
講真,等 2016 春活開始都未知有無人在 PSV 版打到咁後可以拎呢 D 稀有艦

(如果今日要個開個小號重新玩,要再拎到雙大武 B,肝半年都無乜可能……)

TOP

回覆  richardyiu
冇記錯有4隻禮號組就可以帶多隻CA行上路

利申E2乙用大船環遊世界 ...
lapmanyau 發表於 16-2-2016 09:41 AM


我d 禮號組一係新拿一係就無 , 一係就無練非主力練既船....
清霜、朝霜 無
大淀 新撈 , 依家日日谷佢 都係 Lv25.... , 一改都練唔切
霞姐刷潛水  1-5 先僅僅刷到 一改
足柄 Lv11 無練

我依家最大問題無晒桶

TOP

矢矧
sancianyuanna 發表於 16-2-2016 10:51 PM


呢隻我新撈到
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

尋晚 最後一擊磨左隻 驅逐王 Saber
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 superyyy 於 2016-2-17 03:32 編輯

E3 丙綠條,留下大艇醬你就可以走了……




(多打兩場之後)然後向甲章出發!

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

E3 丙綠條,留下大艇醬你就可以走了……




(多打兩場之後)然後向甲章出發!


用唔到罐無人權

TOP

呢隻我新撈到
dom 發表於 2016-2-17 01:43

丙?

TOP

E3 丙綠條,留下大艇醬你就可以走了……




(多打兩場之後)然後向甲章出發!

...
superyyy 發表於 17-2-2016 03:19 AM


原來沖波眼鏡娘黎?!
要撈

TOP

丙?
henrietta 發表於 17-2-2016 09:07 AM


唔係, 無記錯係 E1 乙 斬殺完潛水姬 過關撈到

TOP

見到你地幾千桶好羨慕
我尋日停戰 係咁跑遠征先回得 20 個左右

TOP