superyyy 當前離線
初級會員
另外psv個劇透左隻美帝艦 又好似仲有真 甲甲,有命有肝都留春活啦 rfdingo 發表於 2016-2-16 22:45
TOP
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
回覆 richardyiu 冇記錯有4隻禮號組就可以帶多隻CA行上路 利申E2乙用大船環遊世界 ... lapmanyau 發表於 16-2-2016 09:41 AM
矢矧 sancianyuanna 發表於 16-2-2016 10:51 PM
rfdingo 當前離線
進階會員
E3 丙綠條,留下大艇醬你就可以走了…… (多打兩場之後)然後向甲章出發!
henrietta 當前離線
呢隻我新撈到 dom 發表於 2016-2-17 01:43
E3 丙綠條,留下大艇醬你就可以走了…… (多打兩場之後)然後向甲章出發! ... superyyy 發表於 17-2-2016 03:19 AM
丙? henrietta 發表於 17-2-2016 09:07 AM