+左你好友先啦
B38 化妝店門口等
shingzhk 發表於 2012-7-14 19:58


收到。

TOP

BUG?復活唔到佢...死喺半空....
08ms 發表於 2012-7-14 18:26

岩岩同場見到你 我都遇過復活唔人 返次CAMP就得

TOP


頭先PSE左成10分鐘

TOP

本帖最後由 honor_bsk 於 2012-7-14 21:33 編輯
抱歉
岩岩行開左, 你返到黎再係EPC搵我啦
(我唔識係Game入面直接密人 ) ...
shingzhk 發表於 2012-7-14 19:30

今晚我又冇得上,飲恨

另想問,add 人係咪真係有人數限制架?我 add 唔晒第1頁表入面既所有人

TOP

今晚我又冇得上,飲恨

另想問,add 人係咪真係有人數限制架?我 add 唔晒第1頁表入面既所有人 ...
honor_bsk 發表於 2012-7-14 21:31

冇限吧
雖然我冇add 哂page 1果D, 不過我自己fd 數總和都已經過左呢個數

TOP

新入報到
EPC        Nickname ID        Character Name
stupidfung SoraFung    SoraFung

另外有冇人用iZ3D 開3D mode
唔知點解個mouse cruiser 轉轉會固定係中間

TOP

玩PSO2並5係真係打緊機...

in progress..
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

玩PSO2並5係真係打緊機...

in progress..
urcly0 發表於 15-7-2012 10:39


無錯~!
PSO既其中一個重點就係畫圖XD

TOP

本帖最後由 Poko 於 2012-7-15 12:11 編輯
無錯~!
PSO既其中一個重點就係畫圖XD
天下無雙 發表於 2012-7-15 11:15


做依個Mission唔簡單。

TOP

本帖最後由 Poko 於 2012-7-15 12:26 編輯
新入報到
EPC        Nickname ID        Character Name
stupidfung SoraFung    SoraFung

另外有冇人用iZ3D 開 ...
stupidfung 發表於 2012-7-15 10:14



模擬3D,但用上舊式藍紅眼鏡。長時間用會幾辛苦。
老實,正正式式買一個3D螢幕連偏光3D眼鏡,冇咁傷眼。
要經濟可考慮AOC。

TOP