~爆石~ 當前離線
中級會員
回覆 ~爆石~ C兄,你未開(申請)漫遊?? 中年失業 發表於 2018-4-7 20:32
TOP
sasini1 當前離線
進階會員
中年失業 當前離線
img20180407_230236.jpg (21.56 KB)
下載次數:25
2018-4-7 23:15
cobby 當前離線
madebyp90 當前離線
今日去黃崗間聯通巳經冇哂日租咭, 要過兩日先有. 羅湖得番四張. 今次係羅湖買左張$150...有$150...(佢話有$ ... tofu 發表於 2018-4-7 22:31
lasally 當前離線
東毛 成日伸請左$2/200mb 都比佢亂扣data$ 如果一年少上過5次 可以keep東毛 多過丶就上$3日租吧 ... madebyp90 發表於 2018-4-8 03:17