回覆  ~爆石~

C兄,你未開(申請)漫遊??
中年失業 發表於 2018-4-7 20:32



    你好,請問是要係APP到申請?

TOP

一共TEST左3HK, CSL, SMT都可以正常收SMS
圖:929#

TOP

本帖最後由 中年失業 於 2018-4-7 23:25 編輯

這個情況很難百份百答你,因我自已出日租卡時,己包港澳台漫遊,而apps內就冇有关漫遊的開関。但上月轉做天神卡,就要自己在apps內開啟。(apps內又出現有冇按鍵)

但新入網要有¥300在户口內或6個月後才能申請。(幾個C兄也有相同情況)

另外樓主在第一頁也有 指引 和教學


img20180407_230236.jpg

img20180407_230236.jpg (21.56 KB)

img20180407_230236.jpg

TOP

回覆 973# 中年失業


    日租,米粉在香港可以關掉數據,只收sms可以嗎?

TOP

回覆 974# cobby

米粉下月先轉到
但一元日租卡(每月¥5)和之前'OCS日租卡(¥6+¥6)
我用三叔C9pro及Note8 只要兩卡齊開,但关漫遊數據,再set用本地主卡做數據,一樣收SmS不收費用,绝對冇問題。放心!

TOP

回覆 975# 中年失業


    成日一開機就偷用數據比扣5元!是否關上app嘅漫遊業務就可以不用到漫遊數據而又收到sms?

TOP

今日去黃崗間聯通巳經冇哂日租咭, 要過兩日先有. 羅湖得番四張. 今次係羅湖買左張$150...有$150...(佢話有$ ...
tofu 發表於 2018-4-7 22:31



    東毛
成日伸請左$2/200mb
都比佢亂扣data$



如果一年少上過5次
可以keep東毛

多過丶就上$3日租吧

TOP

回覆 976# cobby


我用了九個月,也沒有试過被偷的情況

TOP

東毛
成日伸請左$2/200mb
都比佢亂扣data$



如果一年少上過5次
可以keep東毛

多過丶就上$3日租吧 ...
madebyp90 發表於 2018-4-8 03:17


    我留意過東毛被扣錢情况。當我用地圖定位,就會扣錢,不停用地圖定位就不停扣。但如用了離線地圖,就唔會扣錢。所以呢張定位卡應該自動設定定位收費

TOP

回覆 978# 中年失業


    你好彩,我1年都比扣三,四次

TOP