EvilKo 當前離線
中級會員
TOP
wuchihangfox 當前在線
進階會員
幫兩老搞,其實係咪用自己名開左先->轉plan->再轉名會好啲? 轉plan個確認電話,唔好話兩老,普通話差啲嘅 ... EvilKo 發表於 2023-8-15 09:20
monkicni 當前離線
開左咭 又下個月才開始有收費 。。。 即係如果我 8月 23 日上去開咭 叫佢 9月 1 日先收費 ? 咁我開咭後 ... wuchihangfox 發表於 15/8/2023 07:30
下月1日計係冇問題,9月前張咭可收到短訊及驗證碼,免費接聽來電,回港亦可收到漫遊的,這段時間如要打出 ... monkicni 發表於 2023-8-15 10:08
aminus870 當前離線
初級會員
55886 當前離線
Banned
CTC 當前離線
gre 當前離線
回覆 aminus870 對, 地下對街那間 18元 得0.3GB...... 即係300MB, 真係開卡用 所以諗都唔諗就找服轉8元( ... CTC 發表於 2023-8-16 11:51 AM
mdws2002 當前離線
Moderator
我觉得都系0月租好使 55886 發表於 2023-8-15 16:33
42mbps 當前離線
溫馨提示︰你再係咁嘅話,有人投訴嘅話我都幫你唔到。 via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5 ... mdws2002 發表於 2023-8-16 09:18