ericyyhk 當前離線
中級會員
update 吓,尋日去cwb 直銷做mnp,識員話即日起停止做mnp 服務 卡卡 發表於 2016-9-11 09:40
TOP
bw706 當前離線
進階會員
otherphonepc 當前離線
Banned
轟天炮 當前離線
chuwest 當前離線
我9月5日做mnp, 人仔轉去hemat, 佢話應該今日會生效, 但我人仔台張卡仍然用到, 係咪姐係未轉到? hemat張新卡先轉到? 會唔會因為我人仔台餘額得$0.5而轉唔到 轟天炮 發表於 2016-9-11 13:52
Seebrother 當前離線
omg....我以為有餘額就得.... 轟天炮 發表於 2016-9-11 13:57