update 吓,尋日去cwb 直銷做mnp,識員話即日起停止做mnp 服務
卡卡 發表於 2016-9-11 09:40


Ohhh... 即係宜家無方法做?

TOP

下...仲諗住過幾日MNP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我9月5日做mnp, 人仔轉去hemat, 佢話應該今日會生效, 但我人仔台張卡仍然用到, 係咪姐係未轉到? 使唔使開hemat張新卡先轉到?
會唔會因為我人仔台餘額得$0.5而轉唔到?

TOP

我9月5日做mnp, 人仔轉去hemat, 佢話應該今日會生效, 但我人仔台張卡仍然用到, 係咪姐係未轉到? hemat張新卡先轉到?
會唔會因為我人仔台餘額得$0.5而轉唔到
轟天炮 發表於 2016-9-11 13:52



    In general, 要有$3 以上先ok..你試下增值$10 落cmhk

TOP

omg....我以為有餘額就得....

TOP

沒得mnp了。。。。今次大單

TOP

omg....我以為有餘額就得....
轟天炮 發表於 2016-9-11 13:57



    call back cmhk and hemat la...唔係你都唔知張約會點, 可能兩頭輸+無左no.

TOP

omg....我以為有餘額就得....
轟天炮 發表於 2016-9-11 13:57



Btw, 你點可以使到得番咁少, 點轉錢走or 捐哂佢?
我有張cmhk prepaid 仲有7x  and mnp 左華龍@19/6...煩緊點可以用哂佢

TOP