eiji_toe 當前離線
進階會員
TOP
colour97 當前離線
中級會員
小小Pat 當前離線
請問增值卷在邊度換超市? 我打左4日熱綫,都冇人接電話。 謝謝。 colour97 發表於 2017-4-17 07:57
go2oversea 當前離線
Timkkk 當前離線
而家買到既增值券最後期限係幾時? via HKEPC Reader for Android midnight 發表於 2017-4-16 23:19
martinnitram 當前離線
羅湖星期日收4点報告完 Timkkk 發表於 2017-4-16 17:00
咪玩啦…券係稀有品,有間舖話我知佢一次只入到200張,sim 就大L把 go2oversea 發表於 2017-4-16 07:39
Thank, 請問有無 Ching 知平日收幾點? martinnitram 發表於 2017-4-17 10:22
平日收夜少少7:00前都冇問题,不過星期六就唔知.還有今日冇貨沽清,因為我守尾門 ... Timkkk 發表於 2017-4-17 10:42
felixball 當前離線