suiyan 當前離線
進階會員
TOP
chrisbaby 當前離線
Banned
司機 當前離線
中級會員
s-ctk63 當前離線
c兄邊個關口我我去掃晒佢 167pk 發表於 19-4-2015 12:19
Vic.S 當前離線
hkcwnet 當前離線
一事無成
131個張係咪usim? chrisbaby 發表於 2015-4-19 17:06
回覆 edwardlee 師兄...張毛卡收到4G訊號, 見下圖, 反而我張6蚊月租1卡2號收唔到4G, 2張都係 USIM. 呢點 ... Vic.S 發表於 19-4-2015 17:35