收到單,就係見到佢幾k就收1毛。
其實,我扮客,問過幾個賣家。 佢地都係咁回答。 我再問聯通。聯通都話岩,無計錯。
只要個電話唔sleep, 就無呢個分段收費。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我想打尖問下
50送50,我睇完第一版,係咪只限本月,儲唔到架?
今個星期過珠海,試下係咪4g先
另外問下,我35蚊入左從化卡,想問打返香港,回撥方法係咪一樣架?
同埋從化卡,有冇得沃架?

TOP

c兄邊個關口我我去掃晒佢
167pk 發表於 19-4-2015 12:19



    可以幫我買多張嗎?唔該167師兄

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 Vic.S 於 2015-4-19 17:38 編輯

回覆 907# edwardlee

師兄...張毛卡收到4G訊號, 見下圖, 反而我張6蚊月租1卡2號收唔到4G, 2張都係 USIM. 呢點我都覺得好奇怪!

Screenshot_2015-04-18-14-28-34.jpg

TOP

請問是否要在國內打

TOP

回覆 915# chrisbaby

謝師姐,
咁短期唔上,有冇著數?
個個月上既充50都ok

TOP

131個張係咪usim?
chrisbaby 發表於 2015-4-19 17:06


係 USIM架!

TOP

回覆  edwardlee

師兄...張毛卡收到4G訊號, 見下圖, 反而我張6蚊月租1卡2號收唔到4G, 2張都係 USIM. 呢點 ...
Vic.S 發表於 19-4-2015 17:35



    之前有師兄問過聯通,1卡2號不能使用4G

TOP