回覆 898# chrisbaby

係燒緊錢呀...我已經領左免費流量包 50+30 = 80MB, 不過都唔夠我玩1次4G測試~

TOP

也虎
拉屎藏=.= 發表於 2015-4-19 15:10



    謝謝!!!!

TOP

RE: 聯通真正的$0月租毛卡,是可替代1卡2號的恩物 (2015/4/11)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都搵唔到邊到睇...不過充左就應該有,但唔知佢活動到几時
我咁晚充完...等左陣都唔見有師兄佢地收個封 ...
chrisbaby 發表於 2015-4-19 16:31

東莞卡充值贈款係咪要係東莞先用到?定係廣東地區都可以?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 896# Vic.S

謝謝你的 testing. 估唔到聯通有咁勁 speed. 請問開通左 4G 的 131毛卡收唔收到 4G signal ? 我昨天係深圳用開通左4G的毛卡收唔到 4G signal. 我轉用正常聯通4G卡係同一地點即時收到4G signal. 我都係用 Z7Max. 謝謝

TOP

咁係咪假如每5分鐘有人whatsapp你一次, 每次流量可能得幾k, 聯通就會每5分鐘收你1次錢?

又假如係因為聯 ...
syeung 發表於 2015-4-19 00:00


唔係每次計錢, 以自然月計 (即每月1號至月尾). 用第1KB時就會扣1毛, 到第 1025KB 時會扣多1毛. 第2057KB 時又扣多1毛.

TOP

就係唔係咁計,所以我先至去問。

TOP

回覆 867# 167pk

我舊用,htc 816,曉禁一下彈出黎果款
千其千其,唔好唔好唔好,剪完卡霸王硬上卡
會好似狗仔咁,插左入去拔唔返出黎,上網睇係要入廠先得,我都懶過野,好彩入左大半用眉鉗都重算出返黎
插入去好爽,想彈返出黎就大件事

就係岩岩薄0.01  ,所以我張毛卡係磨到見到個圓形chip印
但A7,A3,A5,   唔係iphone 樣,有個架仔插卡既咩?

TOP