可唔可以打上個台要求我手提接收任何+852或者新開電話卡都唔提示我

TOP

回覆 77# jiangb

我諗電騙師未进化都講英文,所以唔使提英文人

TOP

可唔可以打上個台要求我手提接收任何+852或者新開電話卡都唔提示我
apliucard 發表於 2025-1-1 13:53


這是甚什麼搞笑留言嗎?

via HKEPC Reader for Android

TOP

今日我特登開張 HKmobi 試過,得句普通話:此號碼由儲值卡撥出
slt 發表於 2025-1-1 04:18

我又係特登開張卡試, "來電由儲值卡打出", 係廣東話同普通話.

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

這是甚什麼搞笑留言嗎?

via HKEPC Reader for Android
QAFHK 發表於 2025-1-1 15:10


唔系搞笑
我認為自己唔怕詐騙,系我個人選擇。如果身邊朋友經常換號碼用儲值卡打給我,每次都要聽10-20秒提示,我覺得很煩。

TOP

回覆 81# apliucard


依家既香港連打唔打針都冇得自己話事
你話呢?

TOP

唔系搞笑
我認為自己唔怕詐騙,系我個人選擇。如果身邊朋友經常換號碼用儲值卡打給我,每次都要聽10-20秒 ...
apliucard 發表於 2025-1-1 18:30


完全同意。完全冇作用,只是浪費雙方時間。

TOP

真係CLS,電騙都唔係儲值卡打嚟㗎啦,全部都係網絡電話,正苦又用公帑搞埋晒啲垃圾,好嘢

TOP

呢壇嘢係 OFCA 找數 ... ?

真係CLS,電騙都唔係儲值卡打嚟㗎啦,全部都係網絡電話,正苦又用公帑搞埋晒啲垃圾,好嘢  ...
keit 發表於 2025-1-1 20:05

TOP

唔系搞笑
我認為自己唔怕詐騙,系我個人選擇。如果身邊朋友經常換號碼用儲值卡打給我,每次都要聽10-20秒 ...
apliucard 發表於 2025-1-1 18:30

X2

我估計聽嗰段嘢係要佔用airtime。咁會多咗call 多過一分鐘。係儲值卡角度黎講嗰啲call變相貴咗一倍

via HKEPC Reader for Android

TOP