第一次用ABC ,1940時,在九龍灣區露天,試 Youtube ,抖音,完全卡頓播唔到。
由於我有 雙咭兩電話,so si ...
stockmike 發表於 2024-5-30 19:43

ABC 係怪怪地, 試過張HKMOBILE 完全無問題, 但ABC 就上唔到網

TOP

0900 九龍灣再試,ABC 同中移5G月費。YT 順,但抖音兩個都窒窒播。夠約即cut 中移,越來越差

via HKEPC Reader for Android

TOP

佢似乎想趕客, 新卡限速

abc.jpg (41.42 KB)

abc.jpg

TOP

佢似乎想趕客, 新卡限速
rthkepc 發表於 31/5/2024 09:19



    之前唔限咩?

TOP

佢似乎想趕客, 新卡限速
rthkepc 發表於 2024-5-31 09:19



    我覺得依家幾間電訊公司開始合謀   趕絕班儲值卡客

TOP

回覆 82# stockmike


    因為任用,所以要 fup ?

TOP

可能之前落雨天氣差,今朝 1000 重係窒窒播。
但頭先abc 九龍灣 1900 2300 用咗陣播 YT,又無乜嘢,正常。
今日去鴨記,無晒 25 蚊 綠咭年咭(8GB),可能真係唔出,諗住入張養號碼。

而家正用緊此綠咭加 4張 5蚊 20GB做副機 。其實真係好抵

via HKEPC Reader for Android

TOP

0920 九龍灣試 ofta 網頁測速。下載 460kbps 上載 5.1Mbps. 唔怪之測前睇影片窒又蒙。

我唔識上載圖,其實我都咗三次 test ,都好差

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 88# stockmike
Thanks for sharing

TOP

可能之前落雨天氣差,今朝 1000 重係窒窒播。
但頭先abc 九龍灣 1900 2300 用咗陣播 YT,又無乜嘢,正常。
...
stockmike 發表於 2024-6-1 00:49


因為星期五至日,d人北上, 少咗人爭線  

TOP