poweranger99 當前離線
中級會員
四小龍CSL 係收到好多格的,不過真係撈空氣的。 3HK 地頭,用3 好暢順。 ... tp380 發表於 2023-5-5 08:59
TOP
tp380 當前離線
進階會員
月費同儲值卡就係呢D分別, 我用CSL月費收到好多格,而且好暢順 poweranger99 發表於 2023-5-5 22:21
SamLingyee 當前離線
有時唔知點解的,朋友用 1010 5G PLAN +iphone 14 pro,有時都會撈空氣。 佢話覺得升5G 有時仲差咗 ... tp380 發表於 2023-5-5 22:27
inston 當前離線
初級會員
yammyymca 當前離線
Csl本身頻譜資源唔夠用,但用戶太多csl/ 1010/ Club Sim/ Sun Mobile share網絡 所以繁忙時成日load空 ... inston 發表於 2023-5-9 16:43