四小龍CSL 係收到好多格的,不過真係撈空氣的。
3HK 地頭,用3 好暢順。 ...
tp380 發表於 2023-5-5 08:59

月費同儲值卡就係呢D分別, 我用CSL月費收到好多格,而且好暢順

TOP

月費同儲值卡就係呢D分別, 我用CSL月費收到好多格,而且好暢順
poweranger99 發表於 2023-5-5 22:21



    有時唔知點解的,朋友用 1010 5G PLAN +iphone 14 pro,有時都會撈空氣。

佢話覺得升5G 有時仲差咗。多咗空氣。

TOP

有時唔知點解的,朋友用 1010 5G PLAN +iphone 14 pro,有時都會撈空氣。

佢話覺得升5G 有時仲差咗 ...
tp380 發表於 2023-5-5 22:27

早2-3年5G推個陣我就試過咁情況,不過依家我就唔覺,如果話個別死位就總會有既

TOP

有時唔知點解的,朋友用 1010 5G PLAN +iphone 14 pro,有時都會撈空氣。

佢話覺得升5G 有時仲差咗 ...
tp380 發表於 2023-5-5 22:27



  Csl本身頻譜資源唔夠用,但用戶太多csl/ 1010/ Club Sim/ Sun Mobile share網絡
所以繁忙時成日load空氣﹑要將4G頻譜改做5G,令4G同5G嘅接收都一齊差咗

TOP

Csl本身頻譜資源唔夠用,但用戶太多csl/ 1010/ Club Sim/ Sun Mobile share網絡
所以繁忙時成日load空 ...
inston 發表於 2023-5-9 16:43

副線, 儲值卡四大台都有
而且csl頻譜全港數一數二多, 所以唔成問題
反而smartone 頻譜少, 仲要卡同5G寬頻用, 最慘係4G同5G共用頻譜, 所以兩面不是人,接收又慢又差仲成日load空氣

TOP