本帖最後由 HM4139 於 2017-4-15 16:43 編輯

A2出口北河街靠左向汝州街直行第2檔,貌似家庭式經營,服務幾好。

第1檔係樓梯底西面佬開的,我唔知係搬左過去定分枝,總之見過樓梯底果個西面佬睇檔。

呢個西面佬雖則無火爆哥咁惡死,但同樣睇多兩睇問多兩問就西你面,好似你睇卡阻佢發達咁。但係有客睇卡唔係更容易吸引其他客埋黎咩?拍烏蠅真係好D?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

跟住我過隔離檔買咗兩張,揚畀佢睇
3dgold 發表於 2017-4-14 16:08



    隔離個檔隨時都係佢,笑而不語

TOP

隔離個檔隨時都係佢,笑而不語
forumdata 發表於 2017-4-15 22:58



    有可能

TOP

我習慣去信興姐隔離檔男人買卡,慢慢睇慢慢選!

TOP

本帖最後由 xelein 於 2017-4-15 23:47 編輯

香港人都幾犯賤。串偏偏就有人話係有性格。
串得人多,佢個檔越做越無人埋去,不過,唔摺就因為應該佢做到好大,成個場好多檔都係佢。揚畀佢睇都無用,可能隔離個幾檔都係佢,轉過頭笑你咪又係送錢俾佢。有次朝早見佢企係遠D,肥妹個檔睇檔。

點解要問,就因為D檔寫得有好多不明不白,所以先要問,我又好想問。
佢開檔都係為左鬧人,盤生意咁大,不如唔好做睇檔,去歎世界好過。

TOP

A2出口北河街靠左向汝州街直行第2檔,貌似家庭式經營,服務幾好。

第1檔係樓梯底西面佬開的,我唔知係搬左 ...
HM4139 發表於 2017-4-15 16:36

西面佬係咪賣數碼賓話賣得平所以俾人x果個

TOP

之前係佢檔口唔多人時,靜靜地揀正價卡號碼寫左電話冧把個幾字,都好似只係$48定$68,叫佢開埋單又冇咩野喎。

不過D人問多2句俾佢鬧就見過。

TOP

其實有次經過的時候,見佢罵個問佢野的人,話"就係成日比你地d人問3問4,搞到佢宜家要去醫院睇醫生食藥",  之後仲同圍住睇緊的人講多次自己食緊藥,唔知真定假,不過如果係真佢就真係不如唔好睇檔休息吓好過吧

TOP