回覆  剋星
可以用 nano card...
hkpop 發表於 2016-6-7 01:23



    我仲以為係以前八達通+SIM 二合一  
R爆頭而家點三合一

TOP

交易區有人放65
已經負左35元,
竟然有人食左,
變相賣左100
Mrcheng 發表於 2016-6-7 09:20


下......................................
有全新卡都唔去買...買D二手仲要負左...好靚NO.?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 82 #剋星

有d人可能無nfc機呢,或者唔想煩,直接平33蚊的確係好過"折扣85-35",不過如果計到盡自己買可以搏靚no.,而且有各種折扣印花

via HKEPC Reader for Android

TOP

用Oepay轉入轉出, 會查出登記者身份,
如使用轉出 -35 被查出, 會否被追究(不誠實使用電腦). ...
superman88 發表於 2016-6-7 23:22

負35係功能唔係bug
八達通成本一早留咗35
唔用就益咗八達通公司

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 83 #Mrcheng

tap&go 得今個月有40-10回贈,下期印花來唔切,回贈比印花重要

via HKEPC Reader for Android

TOP

知道有呢種卡,但從來都買吾到

TOP

一言驚醒洛克人
edenli 發表於 2016-6-7 23:24


叫我?

換咗咁多張登記的八仔都無事喎.

TOP

回復 88 #Rockman27

唔係 一言驚醒李克勤

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 wilsonlam88 於 2016-6-8 11:42 編輯

1個月300m點夠用?呢張點玩法?

TOP